ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 December 2009

taktik lapuk masa lalu..untuk menutupi kerja kerja penyelewengan serta rasuah dan rasis UMNO-BN....

Video BTN Anwar, Khalid dieksploitasi

Angkatan Muda Keadilan (AMK) memberi amaran kepada penulis blog pro-UMNO menghentikan penggunaan video yang memaparkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menjadi penceramah dalam Kursus Biro Tata Negara (BTN) semasa mereka masih dalam kerajaan.

Ketua Penerangan AMK, Lee Khai Loon, tindakan tersebut dianggap sia-sia dan tidak berupaya mengalih perhatian rakyat terhadap isu sebenar.

“AMK percaya syarahan itu disampaikan oleh Anwar dan Khalid pada masa lalu jelas menunjukkan modul BTN cuba menerapkan elemen perkauman dalam kalangan peserta.

“Video tersebut sudah lama dan kedua pemimpin tersebut sudah sedar akan kesilapan BTN dan mereka kini bangkit menentang kursus berkenaan,” katanya.

Khai Loon berkata, tindakan itu adalah taktik lapuk dalam usaha mempertahankan kursus berkenaan.

“Kita tidak setuju dengan tindakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mahu semua pihak termasuk Menteri Kabinet supaya tidak lagi memanjangkan polemik BTN," katanya.

sinarharian

No comments:

Post a Comment