ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 December 2009

Tukar dacing pada logo BN – Salleh

Bekas ketua menteri Sabah, Datuk Seri Salleh Said Keruak memberi cadangan agar BN memperkenalkan logo baru bagi menyokong penjenamaan semula bagi selari dengan perjuangan 1Malaysia. Beliau berkata, Barisan Nasional hanya perlu menggunakan nama BN sahaja yang diulas dalam laman web beliau. Beliau yang merupakan timbalan pengerusi Badan Perhubungan Umno Sabah menegaskan penjenamaan semula itu adalah penting kerana rakyat mempunyai pilihan iaitu sama ada BN ataupun Pakatan Rakyat.

"Menerusi kaedah baru ini, mereka yang komited atau minat dengan BN dan dasar serta pemimpinnya, tetapi tidak menyukai parti-parti komponen tertentu kerana terlalu banyak politiking, akan dapat terus bersama kita," katanya


penyapu sial

TUKAR LOGO SAJ TAK CUKUP,
KITA MESTI TUKAR PEMIMPIN YANG CORRUPTED

atau pun....Pakai lambang USUS BUSUK YANG TERJUNTAI ok juga kot.
Buatlah apa lambang sekali pun. Dah busuk sampai ke usus rakyat tetap menolak UMNO/BN. sokonglah Barisan Neraka kamu sampai mampus. Wasiatkan jasad tu nanti balut dengan bendera busuk tu, jangan lupa ok.

No comments:

Post a Comment