ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 December 2009

Kontraktor baik dengan ADUN UMNO – Nawi

ADUN Hulu Besut, Nawi Mohamad memaklumkan terdapat kontraktor yang mempunyai hubungan baik dengan pemimpin Umno di Terengganu bagi mendapatkan sesetengah projek. Bagaimanapun beliau menegaskan projek yang diberi perlu dijalankan dengan mengikut spesifikasi yang telah ditetapkan. "Kontraktor ini dapat projek kerana mereka ada hubungan baik dengan Umno. Itu tidak ada sesiapa yang boleh nafi. Kalau mereka tidak sokong, mereka tidak dapat projek," katanya.

Sebelum ini Majlis Permuafakatan Rakyat Terengganu (MAMPAT) mengkritik kontraktor yang mempunyai hubungan baik dengan UMNO menjalankan projek yang tidak berkualiti sehingga menyebabkan keruntuhan. Ianya berikutan kejadian bumbung stadium runtuh yang bernilai RM300 juta pada Jun lepas.


penyapu sial

Apa nak heran, semua projek bagi kat OKU (orang kuat UMNO) sebab tulah jahanam dibuatnya.
Mana ada fikir untuk kepentingan rakyat, yang ada hanya nak kenyang kan perut sendiri dan kroni-kroni je. Kan tabaiat ni dari dulu, kini dan selamanya. Hakikatnya kalau dah BUSUK SAMPAI KE USUS satu sen pun tak guna. Tunggu reput dan karam je.


"Kontraktor ini dapat projek kerana mereka ada hubungan baik dengan Umno. Itu tidak ada sesiapa yang boleh nafi. Kalau mereka tidak sokong, mereka tidak dapat projek," katanya.

jadi dalam hal ini , UMNO yang salah di tempat pertama .. bukan kontrator ( tempat kedua )...
sebab recomend contractor yang tiada skill..dah jelas la..besau makan duit punya....sampai modal projek tinggal antara kulit dengan tulang aje...

Ini bukan perkara baru tetapi menjadi adat sejak zaman Tun M mula jadi PM.... Kroni didahulukan duit masuk poket diutamakan..

Inilah UMNO sebenarnya. Politik demi kepentingan diri sendiri. Rasuah amalan mereka........... haram jadah UMNO.

kalau rakyat tak paham lagi abih laaaa

No comments:

Post a Comment