ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 December 2009

musim kehilangan maruah negara ....meh pi check enjin pesawat yang lain....!!!!

Setiap bulan Disember,diingati sejarah pendaratan Jepun ke Tanah Melayu pada tahun 1943. Kini Jepun sudah tiada. Mujur tiada serangan musuh bulan Desember ini. Kalau tidak.............

Tiba -tiba siren kecemasan berbunyi menandakan musuh menceroboh ruang angkasa Juruterbang-juruterbag TUDM bergegas menuju ke pesawat masing-masing. Petugas-tugas di Pengkalan TUDM sibuk mengibarkan bendera mengisyaratkan jet-jet pejuang untuk berlepas ke udara.


Manakala itu juruterbang-juruterbang MIG 29 dan HAWK sedang bertungkus lumus menghidupkan enjin pesawat masing-masing. Malangnya tiada kedengaran enjin pesawat berbunyi. Apa silapnya. Juruterbang pun turun dari pesawat dan membuka tempat enjin........

Tiba-tiba mereka dapati...ahhhhhhhh ...apaaaaa.......kosong dan mana enjinnya....lansung TIADA ENJIN !!!

kabo terkini...enjinnya dah terbang tanpa bersayap ke argentina...wau jauh tu...jin atau polong  kerajaan  barisan najis yang mana pulak  yang sanggup buat kerja begitu...!!!!

Cerita di atas bukan hanya  sekadar "lawak". Tetapi itulah tealiti standard keselamatan negara kita !

No comments:

Post a Comment