ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 May 2011

Pembohong Pun Berani Bersumpah....!!!!



Mereka (orang-orang munafik) menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan" [Al-Munafiqun: 2].

Eskay telah bersumpah laknat. Si Pembohong ini memang tidak boleh dipercayai. Pada peringkat awal dulu, dia mendakwa terjumpa kamera tersembunyi di dalam bilik hotel sewaktu Anwar menyuruhnya mengambil jam yang tertinggal. Harus diingat bahawa dia berkata kamera itu dijumpai dalam laci berkunci yang dipecahkan. Dengan apa dan bagaimana dia umpil laci itu serta masa yang diambil untuk mengumpilnya tidak dijelaskan. Namun, laci hotel mana ada kunci!!! Jelaslah dia berbohong.

Selepas mendakwa terjumpa kamera tersebut, dia mengaku ada dalam bilik berkenaan. Jika dia memang benar berada di situ, apakah tujuannya? Jika untuk memerangkap Anwar, tidakkah lebih baik dan berkesan dengan menghubungi pihak berkuasa agama untuk menangkapnya? Tentu lebih berkesan dan Anwar tidak boleh mendakwa itu satu konspirasi lagi.

Lojikkah Anwar mahu buat projek dengan Eskay berada dalam bilik? Eskay kononnya memanggil beberapa orang untuk mengesahkan pelaku itu ialah Anwar. Mahu sahkan apa lagi jika beliau sendiri kata beliau berada dalam bilik bersama Anwar? Jika beliau berkata beliau ada bersama Anwar, mengapa beliau sebelum ini memberitahu kejadian berlaku di sebuah hotel tetapi polis menyebut di sebuah kondominium? Eskay memang pembohong. Dia mendakwa perempuan Cina itu pelacur tetapi polis kata perempuan tu pelajar kolej swasta.

Apabila video itu dimuat turun ke Youtube, semakin banyaklah ketidaklojikannya. Siamlah pulak. Timbul persoalan adakah rakaman tu dibuat di Malaysia atau di Thailand? Kesemua yang telah disebutkan menjadi bukti sahih Eskay tidak bercakap benar. Bolehkah sumpah seorang penipu diterima pakai? Biarkanlah Eskay dengan sumpah laknatnya. Dia yang buat, dialah yang tanggung. Harap-harap dapatlah kita melihat akibat pembohongan dan sumpah palsunya itu. "


ruhan

No comments:

Post a Comment