ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 April 2011

pengarah JAWI pun ada saham terkena sumpah laknat..percayalah...!!!!



Kehadiran Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Datuk Che Mat Che Ali (gambar) pada majlis sumpah laknat Datuk Shazryl Eskay Abdullah kelmarin wajar di persoalkan.Jabatan agama itu sepatutnya menghalang dan bukan merestui perbuatan itu.

Apatah lagi , menurut undang-undang Islam, kes berkaitan fitnah jatuh dibawah hukum Qazaf dan ianya telahpun difailkan di Jawi.

Kita hairan kenapa ada pengarah Jawi, kenapa beliau ada di sini. Adakah beliau cuba membuat satu undang-undang baru dalam konteks syariah Islam yang telah jelas diperincikan dalam undang-undang,..

Terdahulu majlis sumpah laknat Eskay yang berlangsung di sini semalam bertukar kecoh dan terpaksa dibatalkan.

Ahli perniagaan itu juga tidak hadir ke masjid tersebut untuk majlis itu seperti yang didakwa sebelum ini.

Bagaimanapun, dalam kekecohan itu AMK ternampak pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Datuk Che Mat Che Ali berada di sebelah mimbar.Che Mat kemudian kelihatan keluar melalui pintu di belakang mimbar.

Nampaknya Jawi bersedia menjadi alat kepada pemerintah Umno dan Barisan Nasional untuk bersekongkol a dalam perkara taghut, yang boleh merosakkan masyarakat..


penyapu sial

Sesiapa juga yang merestui dan membantu proses sumpah laknat yang dilakukan oleh manusia yang bernama Shazryl Eskay Abdullah akan terkena laknatullah juga.

Termasuklah UMNO sebagai parti yang mendokong perbuatan fitnah ketiga-tiga Datuk T tersebut, pihak polis, Pengarah JAWI, blogger pencacai UMNO, pihak media cetak dan eletronik dan orang perseorangan.

Hancur dan binasalah kesemua mereka nanti. InsyaAllah. Orang beriman amat yakin mengenainya.

Ternyata juga Pengarah JAWI ni sekadar cari makan.Takkan dia nak gigit tangan yang beri dia makan.Dia tau pun tentang Hukum Qazaf.tapi....macam mufti haram sani..jugak...demi cari makan sanggup jadi penjlat jubor najib dan rosmah

Tengok muka Mamat ni pun memang dia gunakan Islam untuk cari makan saja. Dia juga pemegang saham yang bakal terima dividen lumayan di Padang Mahsyar nanti!!