ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 April 2011

padan muka...khianat parti dan rakyat...dapat balasan tuhan...akhirnya ADUN pukimak pelabuhan kelang bercerai...!!!




Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah yang menyertai Umno selepas keluar PKR tahun lalu telah menceraikan isterinya, Ramizah Mazlan talak satu hari ini.

Peguam Syarie Mahyuddin Md Zahari, yang mewakili Badrul Hisham berkata, Badrul Hisham melafazkan talak di hadapan Hakim Syarie Abdul Malik Soleh selepas Ramizah bersetuju menarik balik permohonan cerai secara fasakh yang difailkannya sebelum ini.

“Kes ini sepatutnya masih di peringkat perbicaraan hari ini tetapi dipinda selepas kedua-dua pihak mencapai persetujuan iaitu Badrul Hisham bersetuju untuk melepaskan Ramizah, yang bersetuju untuk menarik balik tuduhan, dakwaan dan keterangan dalam kes tuntutan cerai secara fasakh itu,” katanya dipetik Bernama Online.

Pada 4 Februari lalu, Ramizah, 40, memfailkan permohonan cerai secara fasakh daripada Badrul Hisham, 51, di Pejabat Pendaftar Mahkamah Rendah Syariah, Klang mengikut Seksyen 53 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Selangor 2003.

Ramizah diwakili peguam syarie, Norrasyada Osman.

Badrul Hisham dan Ramizah bernikah pada 31 Julai 1993 dan mereka dikurniakan lima cahaya mata.

Badrul Hisham, anggota PKR keluar dari parti itu pada 29 Oktober 2009 sebelum menjadi wakil rakyat Bebas yang menyokong Barisan Nasional dan kini menjadi wakil rakyat BN.

Pada 24 Januari lalu beliau dihalang menyertai sidang khas Dewan Undangan Negeri Selangor berikutan keputusan Speaker Datuk Teng Chang Kim mengisytiharkan kerusi DUN itu kosong pada 16 Januari lepas dengan alasan Badrul Hisham gagal menghadiri persidangan dewan selama enam bulan tanpa alasan munasabah.

Namun, pada 18 Februari lepas, Mahkamah Tinggi Shah Alam memutuskan Badrul Hisham kekal sebagai Adun dan kerusi Pelabuhan Klang tidak kosong.



penyapu sial


kepada bini dia yang dah di ceraikan...tuntut nafkah jutaan ringgit sebab malaun haramjadah nie banyak dapat lubuk duit haram dari UMNO/BN...!!!

No comments:

Post a Comment