ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 April 2011

Kenyataan Raja Petra tak bermakna najib bersih dari tuduhan membunuh altantuya...



Misteri pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shariibuu, tidak selesai walaupun Raja Petra Kamaruddin (RPK) membuat beberapa kenyataan kontroversi dalam TV 3 pengampu
Banyak persoalan dalam kes Altantuya belum terjawab termasuk pemadaman rekod kemasukan warga Monggolia itu ke Malaysia, yang cuma dilakukan atas arahan pihak atasan tertinggi.

Merujuk kepada kenyataan Raja Petra dalam TV3, kita  kesal kerana steven penyiaran itu memberi gambaran kes pembunuhan itu sudah selesai dengan kenyataan blogger berkenaan.Mungkin dalam kepala otak dialah (Najib), kes Altantuya ini selesai tetapi tidak. Sesekali pun tidak banyak lagi isu, contohnya isu Imigresen. Siapa ada kuasa untuk hapuskan rekod imigresen?

Rekod yang hangus, siapa boleh buat melainkan  orang-orang atasan,..Kenapa sehingga hari ini belum disiasat?..

begitu juga penggunaan bahan letupan C4 juga sampai sekarang tidak di siasat...pegawai atasan mana yang membenarkan di bawa keluar dan atas arahan siapa serta untuk tujuan apa....???

Najib dalam media arus perdana mendabik dada, kononnya kebenaran sudah terserlah berikutan kenyataan Raja Petra dalam stesen penyiaran kawalan Umno Barisan Nasional (BN) pada 13 dan 14 April lalu.

Sehubungan itu, kita  mencabar TV3 menyiarkan temu ramah penuh Raja Petra yang mencetus kontroversi sehinggakan menyebabkan Datuk Seri Najib Razak ‘berbangga’ dengan berita Buletin Utama itu.

Kenyataan yang disiar TV3 itu lari dari konteks malah terpesong dari kenyataan asal dan penuh suntingan.Mereka (TV3) putar belit temu ramah sehingga lari dari konteks asal

No comments:

Post a Comment