ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 April 2011

aku yakin 110% najib dan rosmah terlibat dalam pembunuhan altantuya....

Benarkah Najib dan Rosmah tidak terlibat dengan pembunuhan Altantuya?




Terkini, Raja Petra Kamarudin mendedahkan bahawa sebuah konspirasi yang menghubungkan Datuk Seri Najib Razak dengan pembunuhan Altantuya adalah supaya veteran UMNO Tengku Razaleigh Hamzah boleh menjadi perdana menteri.

Dakwaan terbaru ini berlaku sehari selepas wawancara dengannya muncul di saluran TV3 pro-kerajaan di mana ia menyangkal menuduh isteri Najib berada di tempat di mana model Mongolia Altantuya Shaariibuu dibunuh.

RPK tetap bertegas bahawa beliau telah menerima maklumat penglibatan Najib dan Rosmah dalam pembunuhan Altantuya dari sumber yang boleh dipercayai.Bahawa pemberi maklumat itulah yang menuduh penglibatan Najib dan Rosmah.RPK hanya mendedahkan perkara tersebut dengan harapan supaya polis melakukan siasatan segera.

Menurut SD RPK di sini dibahagian ke (2), RPK telah menyatakan :

My informer states that Acting Colonel Aziz Buyung was the person who placed the C4 on various parts of Altantuya’s body while being witnessed by Datin Seri Rosmah Mansor and Hayati –Pemberi maklumat saya , bahawa Pemangku Kolonel Aziz Buyung adalah orang yang meletakan C4 ke beberapa bahagian badan Altantuya sementara diperhatikan oleh Seri Rosmah Mansor dan Hayati.

Sementara dalam youtube ini, RPK dengan jelas mendedahkan bahawa :

Rosmah tidak pernah menyangkal. Dia tidak pernah menyangkal bahawa orang-orang ini bekerja (untuknya). Bahkan di Mindef, mereka menyedari bahawa kedua-dua itu bekerja untuk Rosmah dan mereka (dua pegawai tentera itu) ada di sana pada malam itu. Inilah yang perisik tentera katakan dan Rosmah juga ada di sana malam itu - mengikut perisik tentera.

Dan ini adalah nombor 2 di Cawangan Khas Perisik Tentera yang mendedahkan dan mereka menyarankan supaya perkara ini diketahui awam sehingga siasatan boleh lancarkan.Jadi begitulah. (terjemahan minit :1:38 – 2: 18)

Ternyata kenyataan diatas , jika merujuk kepada ‘My Informer’ bahawa pemberi maklumat tersebut hanyalah ‘seorang’ sahaja . Jelas bahawa informer tersebut bukanlah Din Merican. Bukan Nik Azmi Nik Daud.Bukan John Pang, tetapi adalah orang nombor 2 di Cawangan Khas Perisik Tentera . Siapa lagi kalau bukan Leftenan Kolonel Azmi Zainal Abidin !

Dilaporkan bahawa Leftenan Kolonel Azmi kini telah ditukarkan ke bahagian pentadbiran di Wisma Kementerian Pertahanan dan tidak lagi bertugas di Kor Risik

Tidak kisahlah tentang konspirasi kononnya mahu menghalang Najib jadi PM untuk memberi laluan kepada Ku Li, tetapi semua orang akui bahawa tragedi pembunuhan Altantuya diliputi dengan pelabagai misteri dan sangat mustahil bagi orang ramai untuk percaya bahawa Najib tidak terlibat dalam pembunuhan tersebut.

Manusia yang bernama Leftenan Kolonel Azmi Zainal Abidin, individu yang membuat tuduhan tersebut belum pernah menafikan dakwaan SD RPK yang telah dibuat pada 18 Jun 2008 dulu.

Selagi pihak polis tidak melakukan siasatan keatas dakwaan Leftenan Kolonel Azmi itu, maka selagi itulah kita tidak tahu samada dakwaannya itu benar atau bohong.

Nama Rosmah dan Najib perlu dibersihkan.Siasatan mesti dilakukan.Perkara ini telah terlalu lama berlalu seolah-olah PDRM tidak mampu menangani persoalan ini.

Jika dakwaan Leftenan Kolonel Azmi itu adalah bohong, beliau perlu dihukum dengan setimpalnya kerana tuduhan beliau amat berat kerana melibatkan maruah seorang Perdana Menteri malah sebuah negara.

Tetapi bagaimana sekiranya dakwaan Leftenan Kolonel Azmi itu adalah benar melainkan benar? Adakah ini menjadi sebab maka PDRM tidak berani melakukan soalsiasat keatas dakwaan Kolone Azmi itu?

Selain dakwaan dalam SD RPK itu, penglibatan Najib dengan pembunuhan Altantuya sangat payah dilindungi kerana kaitannya dengan isu rasuah pembelian kapal scorpene pada 2006.

Ada berita mengatakan sebuah mahkamah Perancis akan mengeluarkan 'waran' geledah antarabangsa untuk memanggil PM Najib, bekas Penasihatnya, Abdul razak Baginda serta isterinya, Mazlinda Makhzan untuk dibicarakan di negara tersebut berhubung kes rasuah kapal selam scorpene.


alhusseyn51

No comments:

Post a Comment