ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 April 2011

Tunisia ada Leila Trabelsi......ejen Israel....malaysia ada UMNO-APCO...ejen yahudi....sama hebat ...sama ligat ...dua dua dah patut kasi lipat...!!!!

Isteri mantan Presiden Tunisia didakwa jadi ejen Israel




BONEKA ISRAEL?:

Cik Leila Trabelsi yang kelihatan bersama suaminya, Encik Zine El Abidine Ben Ali,
didakwa menjadi ejen agensi perisikan Israel, Mossad. -- Foto AFP

Seorang pengawal peribadi mantan Presiden Tunisia Zine El Abidine Ben Ali mendedahkan bahawa isteri Encik Ben Ali, Cik Leila Trabelsi, sebenarnya adalah ejen kepada agensi perisikan Israel, Mossad, dan menjadi dalang di sebalik pembunuhan beberapa tokoh kanan Palestin.

Dalam pengakuannya, pengawal peribadi itu, Encik Abdul Rahman Subir, mendedahkan rahsia yang disimpan oleh Setiausaha Negara di Kementerian Dalam Negeri Tunisia pada 1990, Encik Muhammad al Arab Mahjoubi.

'Beliau berkata bahawa Ben Ali dan Leila Trabelsi terbabit dengan badan perisikan Israel itu dan mereka adalah boneka Mossad. Pasangan itu terbabit dalam pembunuhan pemimpin Palestin di Tunisia,' katanya.

Encik Subir juga mendedahkan hakikat menakutkan mengenai rejim pemerintahan Encik Ben Ali dan tindakan jenayah yang dilakukannya sehingga menyebabkan mantan presiden itu, isteri dan bekas pemimpin keselamatannya kini menghadapi pendakwaan.

'Leila Ben Ali merekrut dua ejen perisikan Tunisia pada 1991 bagi membolehkan mereka membunuh seorang ahli perniagaan terkenal, yang menjadi rakan rapat Ben Ali, kerana beliau membantah keras perkahwinan mereka,' kata Encik Subir.

Encik Subir juga mendedahkan maklumat baru mengenai kekayaan lain yang ditemui di Istana Carthage.Menurutnya, 'kekayaan' itu lebih besar berbanding dengan yang ditemui sebelumnya.

Cik Leila dilaporkan mencuri emas seberat 1.5 tan dari Bank Pusat Tunisia sebelum meninggalkan negara itu dan menuju Jeddah, Arab Saudi, lapor sebuah akhbar Perancis.

Jumlah jongkong emas itu mempunyai nilai bersamaan 45 juta euro ($80 juta).

Akhbar di Perancis melaporkan Gabenor Bank Pusat pada mulanya enggan memberinya emas itu. Namun, apabila Cik Leila menelefon suaminya untuk 'meyakinkannya' beliau membenarkan jongkong emas itu dibawa keluar.

Cik Leila, seorang pendandan rambut yang miskin, adalah isteri kedua Encik Ben Ali.

Beliau mengahwini mantan presiden itu pada 1992 dan menjadi 'Wanita Pertama' Tunisia yang baru. -- Agensi.



penyapu sial

dengan RM 77 juta setahun untuk ejen yahudi UMNO-APCO sanggup bayar...jelas sudah mereka ini memang talibarut yahudi di nusantara ini yang tak pernah di buat oleh pimpinan sebelum ini...

No comments:

Post a Comment