ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 April 2011

Jangan lupa Bukan Setakat RPK Sahaja yang Tuduh, Akhbar LIBERATIONS Pun Tuduh Sama...kenapa najib tak saman mereka...!!!




Tuduhan penglibatan Najib dan Rosmah di dalam pembunuhan Altantunya bukan terhad datangnya dari RPK sahaja, ia juga dibuat oleh Akhbar LIBERATION yang berpengkalan di Paris.

Artikel tersebut bertajuk "The Altantuya Shaaribuu’s Case : How and why she was killed?". Ianya pertama kali diterbitkan di sebuah akhbar Perancis bernama The Liberation pada 5 March 2009.

Artikel tersebut ditulis oleh seorang wartawan bernama Arnaud Dubus yang berpengkalan di Thailand. Di dalam menulis artikel tersebut beliau telah pergi ke Kuala Lumpur, Ulan Batoor serta Paris.

Beliau juga menemuramah beberapa orang di tempat yang beliau pergi termasuk kawan baik Altantunya serta ahli keluarga Altantuya.

Terdapat banyak tuduhan dan pendedahan yang dimuatkan dalam artikel tersebut.

Soalnya sekarang adalah:

  •  Wartawan tersebut membuat tuduhan yang agak sama dengan tuduhan Raja Petra tetapi beliau melakukan kajian dan siasatan beliau sendiri
  • Sehingga hari ini Kerajaan Malaysia tidak berani menyaman Akhbar Liberation kerana menerbitkan artikel tersebut.
  • Penulis artikel masih lagi bertanggungjawab terhadap kandungan artikel tersebut.

Maka, bukan Raja Petra seorang yang menuduh akan keterlibatan Najib dan Rosmah di dalam pembunuhan Altantunya.

Kenapa masih  enggan untuk menubuhkan Suruhanjaya Diraja menyiasat pembunuhan Altantuya?....

sedangkan dalam mahkamah yang sudah menjatuhhukum 2 barua kambing hitam yang tidak di ketahui siapa ...banyak kesimpulan yang jadi tanya..???...dengan razak baginda yang terlepas dari tuduhan...

persoalan

  • dua polis bunuh altantuya tu sesajer kah...?
  • dua polis mempunya ketua...kenapa soalan pendakwaraya tidak relevan  untuknya
  • pastinya ada arahan peringkat tertinggi untuk melakukan pembunuhan
  • ini di perkuatkan bahan letupan C4 yang tidak boleh di perolehi dari sempadan siam...ATM yang pakai..jadi najib masa tu jadi menteri pertahanan dengan mudah boleh mengarahkan bawahannya keluarkan bahan tersebut
  • pegawai atasan tersebut tidak di panggil di mahkamah menjadi saksi pendakwaan
  • rekod imigresen  altantuya altanthilang...pegawai atasan yang bertanggung jawab tidak di siasat

No comments:

Post a Comment