ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 April 2011

satu lagi projek bangsat selamatkan kroni dari PM pukimak 1 malaysia......syarikat hampir bangkrap dapat projek RM 50 juta untuk emel 1 malaysia....!!!



Satu syarikat IT tempatan, Tricubes Bhd akan melaburkan RM50 juta untuk menyediakan akaun e-mel kepada semua warga Malaysia yang berusia 18 tahun ke atas.

Pelaburan bagi Projek Emel 1Malaysia itu adalah bagi menyediakan akaun email kepada semua warga Malaysia untuk urusan rasmi dengan kerajaan.



patutlah felda bangkrap....syarikat kroni bangkrap habis di bahagi kebanyakan projek felda....

Perdana menteri Datuk Seri Najib Razak ketika merasmikan projek berkenaan hari ini berkata, emel berkenaan akan membolehkan komunikasi secara langsung dan selamat di antara rakyat dan kerajaan.

Ia juga bertujuan untuk meningkatkan penyampaian perkhidmatan kerajaan kepada pengguna dan juga warga niaga.

Ditanya sekiranya projek berkenaan akan bertembung dengan perkhidmatan dalam talian lain seperti MyEG, Tricubes berkata projek berkenaan berbeza daripada inisiatif sedia ada.

Ketua pegawai eksekutifnya Khairun Zainal Mokhtar berkata, berbeza dengan perkhidmatan bayaran dalam talian MyEG, perkhidmatan melibatkan email baru itu akan melibatkan penghantaran notis dan bil.

Satu keterangan yang diperolehi media berhubung projek berkenaan menyebut, Projek Emel 1Malaysia juga akan menyediakan perkhidmatan untuk menyemak bil dan bayaran.

Khairun berkata, syarikat berkenaan akan memiliki portal dan infrastruktur emel berkenaan sebaik saja ia siap pada Julai




kisah syarikat  bangkrap yang nak di selamatkan  oleh kerajaan najib pukimak di sini...


1 Malaysia email provider Tricubes at risk of delisting




penyapusial

syarikat bankrup di beri nyawa oleh najib pukimak...ini macam memang sah rompakan di siang hari dan di depan  biji mata rakyat dengan jelas...jelas merompak duit pembayar cukai untuk mengkayakan kroni....

dalam keadaan kebanyakan rakyat hidup susah untuk mencari sesuap nasi...bila masa pulak mereka berkesempatan menggunakan kemudahan ini untuk berurusan dengan kerajaan...

kalau nak bagi projek bior ler tender terbuka...jangan sesuka hati bagi projek...sampai syarikat bangkrup pun dapat...apa kejadahnya...!!!...sayang kroni di manja manja...sayang rakyat di buang tong sampah....

No comments:

Post a Comment