ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 April 2011

kan dah kantoi padan muka....banggang punya betina kaki porno datuk T dan UMNOPORNO....!!!




oleh kerana dok nak mengampu yang melampau ...betina seekor nie dok tanya DSAI melampau lampau dan tak beradap....tu lah dok kerja dengan utusan...perangai pun macam betina jalang yang kaki tgk ' blue'...betul kata DSAI....cuba tanya najib lagak mcm tu....ada berani ka...kalau tak di suntut dek najib dan adikongnya siang dan malam....muakakaka...tu la gatal sangat mulut nak berlagak macam pendakwaraya...