ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 April 2011

tolak suruhanjaya lucah tapi tangkap aje datuk TONGGENG dan GANG pukimaknya kerana mengedar dan menayang video lucah....!!!!



Tindakan polis terhadap Trio Dato T lebih penting daripada pembentukan Suruhanjaya DiRaja bagi menyiasat video fitnah yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim..

Namun sehingga kini, Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar masih enggan mengambil sebarang tindakan undang-undang terhadap individu berkenaan.
Tiada jawapan dari IGP mengenai laporan polis dikemukakan Anwar..

Pihak polis sepatutnya menangkap trio Dato T, yang terang-terangan melakukan jenayah menyebar, menyimpan dan menyiarkan bahan lucah berunsur fitnah kepada pihak media dan internet.

Video ini sudah diketahui umum. Ia pengakuan awam tentang jenayah, tapi kenapa tak ditangkap?

Mereka (Trio Datuk T) menyebar, menyimpan dan mempamerkan kepada khalayak ramai

Rakaman Video Seks palsu berkenaan mula didedahkan oleh trio Dato T, pada 21 Mac di Hotel Carcosa Seri Negara kepada pihak media.

Trio berkenaan terdiri daripada bekas Ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Tamby Chik, Ahli perniagaan Eskay Shazryl Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

Semalam, satu sedutan video berkenaan dimuatnaik ke laman You Tube dan blogger Pro -Umno.

Berhubung usul Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz mengenai penubuhan suruhanjaya itu,Pakatan Rakyat menolak cadangan berkenaan kerana tidak yakin dengan kredibiliti suruhanjaya tersebut.

Tak ada alasan dan keperluan untuk itu. Suruhanjaya itu hanya bersifat sementara,
Sebagai  contoh Suruhanjaya Diraja terhadap siasatan kes video VK Lingam, yang sehingga kini tiada tindakan diambil meskipun isu itu melibatkan rasuah dalam sistem kehakiman negara yang serius.

“Inilah sebab kenapa tak perlu adanya suruhanjaya ini.

Apa RCI akan buat? Sudah tentu ini adalah tindakan politik untuk memalukan Anwar, yang sangat kejam dan tak patut disokong oleh mana-mana manusia yang bermoral.

Ternyata lelaki dalam rakaman berkenaan bukan Anwar seperti yang dinafikan keluarga dan rakan terdekat Ketua Pembangkang itu.

Pelakon itu terang-terangan bukan Anwar Ibrahim. Sesiapa yang mengenali beliau dengan dekat cakap bahawa itu bukan Anwar Ibrahim..

Video fitnah itu juga bukan dirakam di Malaysia kerana terdapat tulisan-tulisan berbahasa Thailand dalam rakaman berkenaan.

Video itu ditulis dalam bahasa Thailand, jelas membuktikan video itu dibuat di Thailand, bukan di Malaysia...

No comments:

Post a Comment