ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 April 2011

misteri nusantara....usah biarkan banggunan SPRM di selubungi misteri....



DAH 2 ORANG MATI JATUH BANGUNAN SPRM
INI DAH KES BERAT BEB
JANGAN MUDAH BUAT TANGGAPAN INI KES MATI MENGEJUT


BANGUNAN SPRM PERLU DIRUNTUHKAN JADI SETINGKAT JE
KALAU TERJATUH PUN TAK DAK HAL
CUN KE IDEA GUA NI?
BOLEH KOWTIM KE

PASAI APA NAK DIRUNTUHKAH PULAK...?
PUNYALAH BERATUS JUTA BUAT BANGUNAN

LAIN KALI KALAU BUAT BANGUNAN SPRM
JANGAN BUAT TINGGI-TINGGI
BUAT ALA-ALA KADAR JE

PALING BAHAYA PUN BUAT 2 TINGKAT SAJA
DENGAN SYARAT KELILING BANGUNAN KENA ADA JARING LIFE NET
ATAU PUN LETAK TILAM COURT MAMMOTH SEKELILING BANGUNAN
NAK CANGGIH LAGI BUAT KOLAM RENANG KELILING BANGUNAN
DENGAN ITU TIADA LAGI KES-KES NGERI


USAH BIARKAN BANGUNAN SPRM
DISELUBUNGI MISTERIIIIIIIIII

No comments:

Post a Comment