ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 April 2011

pelakon lagak ngeri di peralatkan SPRM untuk mengubah alibi ahmad sarbani dari di bunuh kepada bunuh diri ....!!!



muakakaka....pelakon lagak ngeri pon takut mati percuma...tu yang teragak agak takut pelir tersangkut kat tepi tingkap...mandul aku selamanya ...fikir pelakon tersebut...

Kuala Lumpur: Seorang pelakon lagak ngeri profesional melakukan empat kali terjunan dalam pelbagai posisi dari tingkat tiga bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Jalan Cochrane di sini, semalam, bagi mendapatkan gambaran tepat kemungkinan punca kematian Penolong Pengarah Kastam Cawangan Import Eksport Pelabuhan Utara, Klang, Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed, 56.

Pelakon itu memulakan aksinya dengan terjun dari tingkap bilik pantri di tingkat tiga iaitu tempat terakhir mangsa berada pada hari kejadian.

Persiapan bagi melakukan aksi terjunan semula itu bermula kira-kira jam 10 pagi membabitkan seorang pelakon lagak ngeri yang ukuran badan serta pakaiannya, sama seperti dipakai Allahyarham Ahmad Sarbani. Selain itu, beberapa kru penggambaran termasuk jurukamera turut ditempatkan bagi merakamkan aksi berkenaan.

Menurut sumber yang ditemui di lokasi, empat kamera digunakan termasuk satu menggunakan jentera 'Turn Table Ladder' (tangga cakera putar) milik Jabatan Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur (JBPMKL) selain beberapa monitor (skrin) bagi memudahkan pasukan penyiasat termasuk doktor dan forensik menyaksikan terjunan itu.

“Aksi lakonan semula itu bertujuan mendapatkan gambaran kejadian sebenar berdasarkan bukti serta kesan ditemui di lokasi pada hari kejadian.

“Pelakon lagak ngeri juga bersaiz tubuh sama dengan mangsa dan berpakaian sepertinya ketika kejadian berlaku. Kos menggunakan khidmat kru penggambaran serta pelakon lagak ngeri profesional itu melebihi RM15,000,” katanya.

Sumber itu berkata, pelakon berkenaan melakukan empat terjunan dengan pelbagai gaya pada paras ketinggian melebihi sembilan meter dan bagi tujuan keselamatan beg udara berukuran 20x30 meter persegi digunakan.

Difahamkan, terjunan yang dilakonkan itu bagi memudahkan polis mendapatkan gambaran sebenar pada hari kejadian sekali gus mengetahui bagaimana cara jatuhan dan kesan kecederaan yang dihadapi mangsa selepas terjatuh dari tingkat tiga. -hm


persoalannya

Polis sanggup menghabis lebih RM15,000 untuk meminta pelakon lagak ngeri melakukan terjunan dari bangunan SPRM untuk menjustifikasikan teori bahawa mangsa, Ahmad Sarbani terjun "membunuh diri".

Rakyat sebenarnya hairan apabila polis dengan cepat membuat kenyataan bahawa laporan awal bedah siasat menunjukkan ada konsistensi dengan mangsa terjatuh dari bangunan tersebut sekalipun laporan lengkap bedah-siasat itu belum siap dan tidak pula polis mahu mendedahkan apa yang dah disiasat sehingga mereka membuat kenyataan apa yang dikatakan "laporan awal" tersebut.

Ia mengulangi kes Teoh Beng Hock, di mana polis mengesahkan Teoh terjun dan kemudian meminta ahli patologi mengesahkannya.

Siasatan polis dahulu terhadap kes Teoh amat meragukan banyak pihak, sehinggakan kerajaan terpaksa menubuhkan Inkues. Kemudian tidak ada jawapan yang pasti, hanya dikatakn Teoh tidak membunuh diri (sekaligus menafikan siasatan polis) dan tidak dibunuh.

Persoalan kini, jika pelakon lagak ngeri digunakan untuk membenarkan teori mangsa terjun dari bangunan, mengapa lakonan yang serupa tidak digunakan untuk menunjukkan kemungkinan mangsa dicampak keluar oleh seseorang dari bangunan?

Bukankah itu juga ada kebarangkaliannya untuk berlaku?

Mengapa polis mempersempitkan skop siasatan hanya kepada teori terjun membunuh diri? Kita berharap polis bertindak adil dan telus, disamping bertanggungjawab untuk menegakkan kebenaran, bukan untuk mencipta teori-teori berasaskan prasangka dan niat yang hanya diketahui oleh mereka. Sudah cukup maruah dan integriti tercemar dengan banyak kes seperti kegagalan menahan Datuk T YANG JELAS melakukan kesalahan.

Apakah polis menyangka mudah sangat rakyat dan Tuhan boleh ditipu dan diperbodohkan?


penyapu sial

pdrm dan sprm 2 kali 5....dua dua mafia terbesar negara yang di lesenkan oleh UMNO pukimak untuk memerangkap mangsa politik dan seterusnya membunuh jika perlu...dengan mewujudkan alibi membunuh diri....ini sudah pasti...selagi UMNO pukimak memerintah...selagi itu 2 ekor anjing kurap ini peralatkan...dan rakyat jadi mangsa ....andai jika tidak cium dan jilat bontot mereka seperti yang king blogger lakukan....akhirnya lunyai jadi king burger....!!!

I wonder...apa ler kejadahnya arwah nak keluar dari tingkap tu? Nak hisap rokok? Kemudian tergelincir pulak....jatuh. Semua wayang!

Lepas ni carik pulak stunt man yang muka macam Anwar untuk buat aksi semula macamana video tulen difilemkan....

DOK PERABIH DUIT....DUIT DEPA TURUN DARI LANGIT KOT!

kita cabar polis dengan menggunakan pakaian sama dgn arwah tanpa safety n tolak dari atas sehingga polis atau pelagak ngeri berada di kedudukan sama dengan arwah di bawah. cuba lah 3000 orang pelagak ngeri atau polis sendiri baru dapat jawapan yang tepat