ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 April 2011

kasi mampos ular besar ( UMNO ) dulu....



Ramai yang saya temui marah-marah dengan perbuatan terkutuk media-media kurang ajar dan berhati iblis yang menggambarkan Ahmad Sarbani Mohamed bunuh diri di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Kuala Lumpur. Ada yang kata, "dia duduk tingkat tujuh. Kalau nak, baik dia bunuh diri kat rumah dia. Lagi tinggi".

Tak tau la, tapi ada yang beritau bahawa Ahmad Sarbani juga imam di surau dekat rumah dia. Malah, ada orang kampungnya yang marah-marah berkata, "orang kampung kami bunuh diri tak de, bunuh orang ade le.."

Salah seorang kawan berkata, "kalau satu kes (terbunuhnya Teoh Beng Hock di premis SPRM) boleh la nak kata kebetulan. Kalau dah dua kali memang betul-betul". Saya tak ingat dengan tepat, tetapi sekurang-kurang tiga orang yang saya temui menyebut "suruhanjaya pembunuh rakyat Malaysia". Saya harap mereka tidak merujuk kepada SPRM walaupun apa yang depa sebut sebagai "suruhanjaya pembunuh rakyat Malaysia" tu ringkasnya SPRM juga.

Ada yang mahu tindakan diambil ke atas SPRM. Saya kata, tak boleh. "Mana boleh ambil tindakan sebab dari segi perlaksanaan undang-undang di Malaysia, kalau Umno yang buat atau alat perkakasnya yang buat, itu tak salah. Pijak dan kencing al-Quran pun tak salah di sisi perlaksanaan undang-undang di Malaysia asalkan Umno dan pak yet-pak yetnya yang buat".

Nak kesian kat Umno pun tak patut. Tapi, malang sungguh nasib parti yang Tun Dr Mahathir Mohamad kata dah jadi parti perasuah tu. Tengah sedap-sedap depa henjut isu video sex yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, timbul pula isu terbunuhnya Ahmad Sarbani di pejabat SPRM. Terpaksalah Umno jerit kuat-kuat lagi isu video sex.

Demi menggerhanakan kes terbunuhnya Ahmad Sarbani di pejabat SPRM, perang isu video sex antara Umno dan Anwar dijangka akan berapi sakan. I wish all of them the very best of luck.

Orang tanya lagi, macam mana kalau sungguh Anwarlah musibat dalam video tu?

Lebih kurang saya jawab: "Ok, katakan memang sungguh Anwarlah musibat dalam video tu. Katakan juga, bukan setakat Anwar ja yang jahat. Katalah semuanya jahat, PAS, PKR, DAP semuanya jahat. Adakah hang nak sokong Umno kalau semua puak tu jahat. Adakah kerana puak tu semuanya jahat, hang nak sokong pulak bapak segala jahat?

"Adakah sebab puak lain pun jahat jugak, taghut tak lagi menjadi taghut dan boleh pula disokong?!

"Aku ambik satu contoh. Banyak orang dakwa PLO (Pertubuhan Pembebasan Palestin) tu jahat dan banyak agen Israel dalam PLO. Itu orang dakwa. Ramai yang percaya. Terus terang, aku pun percaya.

"Tapi, bila PLO bertembak dengan Yahudi Zionis Israel tu, adakah hati hang nak sokong Zionis laknat tu semata-mata sebab PLO pun jahat? Hang pikiaq sendiri la!"

"Aku selalu tulis dalam blog aku, parti-parti pembangkang pun mudharat jugak. Banyak penyangak dalam parti-parti pembangkang macam... (saya sebut contoh-contohnya tapi tak berani nak tulis di sini sebab takut kena saman pulak).

"Tapi mudharat terbesar ialah Umno. Kena bunuh ular besar dulu. Kalau kita tak bunuh dia, dia bunuh kita. Bukan takat kita, anak cucu kita pun dia bunuh. Bunuh ular besar dulu. Ular-ular lain kita kira kemudian (maksudnya, we will deal with them later). Kalau ular besar pun kita dapat bunuh, apa nak heran ular-ular lain tu"



penarikbeca