ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 April 2011

baghal siam patut tunjuk jam omega ...bukan minta anwar tunjukkan...!!!




Sepanjang sidang akhbar Eskay bersama Rahim Thamby Chik dan Shuib PERKASA, tidak sekali pun ESKAY menunjukkan Jam OMEGA yang beliau dakwa kepunyaan Anwar.

Dan tuduhan tersebut dimulakan oleh ESKAY dan Rahim Thamby. Secara logiknya, tanggungjawab ESKAY dan RAHIM THAMBY CHIK untuk menunjukkan jam yang Eskay dakwa kepunyaan Anwar tapi dalam simpanan beliau itu.


wa  tak paham kenapa beriye-iye sangat UMNO minta Kak Wan tunjukkan jam tersebut. kita  sebagai orang Islam yang mempunyai nilai-nilai kemanusian MENDESAK Kak Wan supaya JANGAN tunjuk jam tersebut SEBELUM ESKAY yang tunjuk.

Bagi wa , Eskay tidak ada jam tersebut. Beliau hanya berbohong dan menyerahkan jam yang BUKAN KEPUNYAAN ANWAR. Kemungkinan besar jam tersebut adalah ciplak dari China ataupun jam tersebut milik Dr Mahathir kerana Dr Mahathir pun ada satu jugak...

atau kalau dia dapat tunjukkan sekali pun ....dia pi ronda petaling street untuk dapatkan...maklumlah...baghal keturunan siam cari barang made in siam...