ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 April 2011

Dasar pukimak butoh naik ( BN ) menang di sarawak...minyak naik...barang lagi naik...pegawai kastam bunuh diri dan DSAI lelaki bertetek labuh memiliki jam OMEGA dalam video seks....percayalah ...!!!




Kemenangan BN di dalam pilihanraya negeri Sarawak semalam akan membuka laluan yang luas untuk Najib dan kerajaan BN melakukan apa yang tertangguh.

Pertama, harga minyak RON95 akan dinaikkan. Sebelum pilihanraya, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata kerajaan tidak dapat menjamin harga minyak RON95 kekal ketika diminta mengulas kenaikan harga petrol RON 97 sebanyak 20 sen seliter awal bulan ini.

Itu sebelum pilihanraya.

Kini pilihanraya sudah berakhir dan BN diberikan semula mandat untuk menerajui negeri Sarawak.

Riak untuk kenaikan harga minyak sudah jelas apabila menteri berkenaan menyatakan:

Pada masa yang sama beliau turut meminta masyarakat mengubah sikap terlalu bergantung kepada subsidi kerana tindakan sedemikian mampu membantutkan usaha kerajaan membantu golongan yang benar-benar memerlukan.

"Rakyat juga perlu tanya pada diri sendiri adakah perlu RM4 bilion itu kita nak tanggung subsidi minyak atau nak gunakan untuk pembangunan lain," katanya.

Kedua: Isu video seks. Nampaknya kini perancangan untuk mengenakan Anwar akan bertambah hebat.

Esok atau lusa, tidak mustahil akan diisytiharkan "lelaki bertetek labuh" itu Anwar.

Kemudian akan berlakulah lagi satu tangkapan. Untuk mendakwanya. Bukan untuk mendakwa Datuk T yang telah terang-terang melakukan kesalahan undang-undang, memiliki dan menyiarkan video seks kepada ornagramai.

Demikian keadilan ala Malaysia yang diamalkan oleh PDRM.

Pegawai Kastam, Ahmad Sarbini akan dikatakan terjun membunuh diri dari bangunan SPRM.

Lebih mengejutkan lagi nanti, kesan dari keputusan pilihanraya Sarawak semalam akan memberikan endorsement kepada kerajaan Najib untuk melakukan apa saja yang menekan rakyat.

Apa ada hairan untuk melakukan itu semua? Rakyat tetap sokong BN... katanya.


sumber...gb

No comments:

Post a Comment