ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 April 2011

pukimak pukimak UMNO cuba ubah hukum Allah SWT...nak jadikan jam omega dan bideo seks cap ayam sebagai saksi....!!!



Hari tu pukimak pukimak pengampu BN menggunakan ketiadaan Anwar dalam Twitter pada waktu rakaman video seks dilakukan sebagai bukti bahawa pemimpin umum PKR itu berzina. Bukti terbaru pula ialah ketiadaan jam Omega. Oleh kerana, kata mereka, Dr. Wan Azizah tak mahu tunjuk jam Omega pada pihak media maka sahlah Anwar berzina.

Hujah pukimak pukimak  pengampu BN itu, apa susah sangat nak tunjukkan jam itu? Mereka mahu menjadi penyiasat berkumpulan tak bertauliah untuk membuli keluarga Anwar membuat itu dan ini. Ini sebenarnya yang tidak mahu dan tidak perlu dilayan oleh Wan Azizah. Untuk tunjuk jam tangan Omega dekat media bukan susah. Kalau tiada dalam simpanan pun, jam tu bersepah kat kedai jam. Katakanlah Wan Azizah menunjukkan jam tersebut, mereka akan persoalkan pula, adakah jam itu jam lama milik Anwar atau baru dibeli?

Mereka adalah golongan yang sentiasa akan berdolak dalik macam kaum Bani Israel. Niat mereka tidak ikhlas, hanya mahu mempermainkan org yang mereka aniayai dan zalimi. Macam kaum Bani Israel mempermainkan Nabi Musa dan pengikutnya.

Jam Omega atau apa-apa barangan seumpamanya bukan bukti sahih dalam kes zina. Pembuktian pula tidak terbeban pada pihak yang dituduh. Pendakwalah yang perlu buktikan dengan membawa 4 orang saksi yang adil yang menyaksi secara sahih zina berlaku di depan mata. Bukan menyaksikan video seks yang pelakonnya belum pasti adalah orang sebenar tertuduh. Susah nak dapatkan 4 saksi yang adil macam tu?

Jangan komlen sebab itu ALLAH YANG TENTUKAN dalam hukum Hudud. Hikmahnya ialah manusia tidak boleh sewenang-wenangnya tuduh orang berzina… apatah lagi dgn ‘bukti’ jam tangan Omega.