ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 April 2011

dah jelas...polis kepala butoh main politik kotor untuk UMNO...habis PRN Sarawak...kisah video lucah Datuk TONGGENG /TEMBERANG jadi tak penting...!!!!

Eh!! Eh!! Kad Pendaftaran Omega Tak Penting Pula...




Beginikah rupanya kad pendaftaran jam Omega?

Pandai polis. Polis pandai main politik. Main politik juga menjadi kerja utama polis. Rakyat diberikan dengan seberapa banyak tanda soal.

Hari ini polis berkata laporan siasatan telah selesai. Kasihan polis telah besusah payah menyiasat filem porno Thai angkara 3 T-Temberang yang juga pengedar dan penayang berlesen pertama Malaysia.

Polis menimbulkan persoalan pertama dengan mengesahkan hanya video lucah tulen. kalau Anwar, akan disebutkan itu Anwar.

Selepas itu berkaitan jam omega. Iklan free untuk syarikat Omega. Ada pula kad pendaftaran jam. Mana datangnya. Hari ini polis berkata polis tidak mempunyai kuasa untuk memaksa pengedar jam berkenaan memberi maklumat berhubung identiti pemilik jam.

Tidak mempunyai kuasa??? Hangpa gelak dulu...polis chap ayamkah?? Tak boleh memaksa. Tempoh seminggu juga diberikan kepada pengedar jam. Ishh....takkan lama benar pengedar jam untuk berkata 'tidak'. Tak main politik ke tu? Siapa bos polis. Hishamuddin. Siapa bos Hishamuddin. Najib. Najib dan Hishammuddin bukan Umnokah!!

Kini polis juga berkata, pemilik jam bukan sesuatu isu pula, sebabnya pilihanraya Sarawak dah selesai. Sebelum ini digegerkan siapa pemilik Omega, siapa pemilik Omega!! Ini supaya dalam kepala karat rakyat Sarawak, Anwar! Anwar pemiliknya.

kalau itu video Anwar, akan didedahkan sebelum pilihanraya Sarawak. Najib, Muhyiddin separuh mati berkempen di Sarawak untuk Taib/taik balak dan tanah Sarawak.

Kalau hangpa curi basikal....sumpah, polis tak main politik. Kalau hangpa curi getah sekerap Pak Ali belakang rumah, sumpah, polis tak main politik. Hangpa kena penjara tau!!

ekele

No comments:

Post a Comment