ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 April 2011

benggong dan banggangnya datuk temberang dan juak juak UMNOPORNO keparat...!!!



Ada satu perkara yang orang kita terutamanya bangsa melayu dijadikan kesukaan dan kebanggaan mereka – atau boleh disebut juga menjaga tepi kain orang

Pertama, mari kita lihat apa yang berlaku bila sesuatu perkara tidak elok seperti khalwat, bersekedudukan, apatah lagi zina berlaku di kawasan mereka. Lebih-lebih lagi sipelaku tertuduh melibatkan orang terkenal atau seleberiti. Perhatikan kes Norman hakim, kes pegawai besar kerajaan dan lain-lain kes yang melibatkan orang besar-besar. Bagaimana respon jiran tetangga menghadapi kes menjolok hati dan mata sebegini.

Berbalik kepada isu DSAI

Mudah. Sebetulnya cukup mudah. Sekiranya benarlah Anwar Ibrahim sanggup melakukan kerja-kerja keji sedemikian rupa. Jalan penyelesaiannya cukup mudah… dalam kes saiful – sebetulnya tidak perlu adakan sesi sidang akhbar, tak perlu ulang alik tengok tempat kejadian, tak perlu usung tilam, tak perlu tengok / kaji imej cctv, jumpa doctor 2,3 hospital, jumpa polis, tak perlu curi sample DNA anwar, tak perlu smpai x mandi 2,3 hari, tak perlu bagi statement dijubur sampai 8 kali…jumpa pulak PM, jauh sekali bersumpah sumpah Permatang Pauh.

Begitu juga dalam kes video sek, trio datok T, sebenarnya tidak perlu ke sri carcosa menayangkan aksi  yang tak seberapa itu, ditayang pula babak ke babak, tak perlu buat tayangan sewaktu pilihanraya Sarawak, tak perlu rakam hitam putih, tak perlu siperut boroi, sekejap rambut panjang sekejap pendek, tak perlu tulis siam, tak perlu adakan sidang akhbar, tak perlu eskay rela serah DNA. Tak perlu bersumpah laknak lagi kerana kita sedia maklum sampai mati pun anwar tak akan bersumpah. Bilamana perkara semudah itu tidak dapat dilakukan maka jadilah semuanya caca marba. Daripada jururawat HKL, tuan sarjan, hinggalah kepada PM. Semuanya terpaksa bersilat lidah untuk memikirkan menjawab persoalan mudah ini.

Mudah yang bagaimana?

Begini… andainya anwar itu memang sejak dulu kala lagi kerjanya itu – mengapa tidak seorang pun dapat menghidu perbuatannya ini kecuali setelah disepak keluar dari PKR? Mengapa banggang sangat  mereka?… Mengapa sebelum berlakunya apa-apa atau ketika mahu berlakunya apa-apa, tidak dihubungi pejabat agama…. mengapa? pikul aje talipon mengadu kejadian – sudah tentu kerana anwar ini benar-benar musuh negara, perosak bangsa, tak sampai setengah jam orang pejabat agama akan berpusu2 ke lokasi kejadian, menyaksikan dan menangkap anwar…. apa punya bengong tidak memikirkan perkara semudah itu….

Mudahnya bagaimana?

Begini…paling mudah. Eskay ada didalam menyaksikan pesundalan ini. Mengapa eskay tidak pikul talipon pejabat agama, mengadu hal kejadian? Sipolan bin sipolan sedang bersundal, sila datang segera…nah sekali lagi bala tentera pejabat agama dikerahkan untuk mendakwa sipenyundal. Sama seperti kes saifol tadi…. Cuma bezanya eskay dilihat bersubahat kerana membiarkan saja adengan itu berlaku…. apa kejadahnya dirakam pula… jika ambil langkah mudah, pikul saja talipon pejabat ugama…perangkap anwar dengan bersaksikan orang pejabat agama…eskay sudah relex bersama troinya…selesai kes…. apa punya baanggang…. bengong tak sudah-sudah….

Apakah tika itu pejabat agama tutup? Line talipon kena potong? Orang pejabat agama mogok sebab bonus tak dapat? Orang pejabat agama malas angkat talipon? Orang pejabat agama kebanyakannya sokong anwar ibrahim? atau saifol, eskay tak ada nombor talipon pejabat agama? bertanyalah….takkan itupun tak tau….


memang  banggang...skrip benggong  dari orang yang banggang....yang mempercayai lebih benggong dan banggang...!!!

No comments:

Post a Comment