ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 April 2011

JAM OMEGA VS PERUT BOROI....mukakakakaka....UMNO PORNO MEMANG GILA PORNO



polis main silap mata denga eskay...depa dapat kad pendaftaran jam omega
tak kan kalau nak buat projek boleh tertinggal jam dengan kad pendaftarannya sekali
perggg...lawak bodoh dari sarkas bodoh umnoporno dan bapuk bapuk datuk T....

muakakakaka....masuk buku rekod guiness of malaysia ( world tak main arr ...no standard ) nak pergi main dengan pompuan boleh bawak kad pendaftaran jam....biasanya pemilik simpan dalam laci rumah bukan kat laci hotel...

atau jam omega kepunyaan datuk T dan anak tamby chik perogol gadis bawah umur ada jam omega canggih leh print kad pendaftaran...muakakakaka

ini kes lebih dari kes bontot tiruan saifol liwat...kes bontot si peliwat memang sah haru biru...banyak Datuk Najib Altantuya bertakung dalam jubor dia...

pelik pelik...

mula mula cari jam tak jumpa...
yang terjumpa video seks
lepas tu pelacur yang rembat pulangkan balik....memang sah pelacur dan eskay dua dua pelakon porno tu main wayang....

perrggg...pasti depa berdua ada kontek nombor...senang nak deal...

tak pasal pasal polis jumpa dan hantar kad pendaftaran jam kepada pengedar jam...
maka tak mustahil muka depan utusan porno dan bontot utama 3 suku...
sah anwar pemilik jam...macam pita video...tuleennn....KUNNUNYA.....WAK LU....!!!

soalan ambo...penayang dan pengedar video lucah tu macam mana....kira hero lah ya...boleh di bodyguard undang undang porno 1 malaysia la yer....!!!


cuba baca akhbar pengelap bontot najib dan rosmah botox...

Ketika ditanya sama ada polis akan meminta Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan jam tangan jenis sama untuk siasatan, Acryl Sani berkata, perkara itu tidak perlu kerana jam tangan yang sepatutnya telah pun diserahkan.

MAKANYA KALAU ANWAR ADA JAM OMEGA KAT DIA PUN
POLIS TAK AKAN MINTA LAGI
JADI BUAT APA WARTAWAN OTAK TELOQ OMEGA TU DOK SIBUK TANYA KEMARIN?

LAWAK PERUT BOROI DAH KANTOI
LAWAK TETEK LABUH PUN DAH LINGKUP
KINI LAWAK JAM OMEGA SEDANG GAMAT DITAYANGKAN

muakakkakakakaka....!!!!