ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 April 2011

kantooiii....rupanya bukan baghal siam,perogol gadis bawah umur atau DSAI yang ada jam OMEGA ....anak sedara wa pun ada....!!!....kalau nak...telur OMEGA pun ada...muakakakaka...!!!!



betina reporter sialan upahan umno pukimak nie patut tanya eskay....

ohh ohhh....eskay ke kantoi lan...Bukan Anwar seorang sahaja yang ada jam OMEGA tersebut. Rupanya Dr Mahathir pun ada satu yang serupa dengan jam kepunyaan Anwar Ibrahim itu. Kedua-dua jam berharga itu adalah hadiah sempena Persidangan OIC sewaktu kedua-duanya masih berjawatan Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

kalau ada yang marah dengan pendedahan wa nie....wa mau  tanya la....Pernahkah Eskay menunjukkan kepada umum jam OMEGA yang Eskay dakwa ada di dalam simpanan beliau yang didakwa milik Anwar Ibrahim itu?

hah ini dia jam yang  sepatutnya reporter betian sialan upahan  umno pukimak patut tgk dan lihat dari eskay....







yang atas tu macam anak sedara wa punya....ada selupa ka....makna bukan DSAI ,eskay atau mahadet yang ada jam OMEGA tu....cantik tak...anak sedara wa asik merengek nak jam OMEGA lepas tengok si perogol gadis bawah umur dan eskay merapu sebut jam OMEGA dalam TV 3 tempohhari...jadi wa belikan anak sedara wa kat pasar malam...RM 9.99....muakkakakakaka....!!!!