ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 April 2011

taik mahmud perompak tua bangka tak sedar diri kubor kata mari angkat sumpah menjadi penyamun untuk penggal yang ke tujoh....!!!!




Abdul Taib Mahmud telah mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri pada jam 10.30 malam ini di hadapan Yang Di Pertua Negeri Sarawak Abang Muhammad Salahuddin Abang Bariengsworn di Kediaman rasminya. Ini adalah penggal ketujuh Taib menjadi Ketua Menteri. Dengan ini beliau berpeluang untuk terus mengumpul kekayaan seterusnya setelah beliau mempunyai harta berbilion sebelum ini.

Taib boleh sahaja untuk memegang jawatan lubuk emas ini sampai bila-bila pun..( sampai kiamat ....!!! ). Rakyat memang mahu beliau meneruskan dasar-dasar beliau  sebagai perompak dan penyamun ...sebelum ini. Tahniah Taib. Rakyat Sarawak memang mahukan Taib menjadi lebih kaya. Rakyat gembiran melihat Ketua Menteri mereka kaya raya mereka miskin tak apa.

bior pemimpin kaya...rakyat miskin kedana tak apa...asal dapat habuan free masa pilihanraya...hidup susah kais makan pagi makan pagi .....tak apa berkorban untuk pemimpin tak apa....bior dia menjalangkan rakyat sarawak tak apa....asal jangan dia merompak di negeri lain.....muakakakakaka....!!!!

No comments:

Post a Comment