ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 November 2011

berahim alkataki pelir terkucil bila bertembung dengan anak betina mahathir...!!!

 

Senyap sunyi IBRAHIM ALI bila Marina Mahathir secara terbuka menyokong program Seksualiti Merdeka. Sebelum Marina Mahathir buka mulut, seperti halilintar mulut Ibrahim dan PERKASA mengutuk dan mencaci Ambeega Saravanan.

Lepas Marina Mahathir buka mulut, senyap sunyi Ibrahim Ali dan organisasi PERKASA nya.

DULU PUN IBRAHIM ALI PERNAH MENIKUS BILA DIMARAHI MARINA MAHATHIR

Ni bukan kali pertama Berahim Katak menikus pada Marina Mahathir. Kalau kita ingat satu masa dahulu, waktu Anwar Ibrahim mula-mula dituduh dengan tuduhan seks songsang sejurus selepas beliau dipecat pada tahun 1997.

Berahim, yang pada masa itu, menjawat jawatan Ahli Majlis Tertinggi UMNO telah menubuhkan sebuah NGO yang dipanggil "Sukarelawan Homoseks Malaysia(PASRAH)" .

Tujuan tersurat PASRAH adalah untuk memberi pendidikan dan kesedaran kepada masyarakat tentang tingkah laku homoseksual dan lain-lain tingkah laku seksual luar tabii.

Tujuan tersirat penubuhan PASRAH adalah untuk membantu usaha Mahathir untuk memfitnah Dato Seri Anwar Ibrahim.

Pada mulanya, Ibrahim Ali melantik dirinya sebagai Presiden PASRAH. Dua hari selepas Ibrahim membuat pengisytiharan tersebut, Marina Mahathir, yang pada masa itu Presiden Majlis AIDS Malaysia, telah mengecam penubuhan PASRAH atas alasan tindakan Berahim akan menindas golongan homosexual.

Tak sampai sehari selepas dimaki Marina Mahathir, Ibrahim terus letak jawatan sebagai Presiden PASRAH dan menyerahkan jawatan tersebut pada orang lain.

Kasihan saya lihat PERKASA. Dipimpin oleh seorang yang takut perempuan seperti Ibrahim Ali rupanya.

Rupanya, bukan sekali Ibrahim menikus selepas ditengking Marina. Konsisten Ibrahim Ali takut dengan Marina Mahathir rupanya.

Tak heranlah Ibrahim Ali jemput Rahim Nor rasmi Perhimpunan PERKASA baru-baru ni. Rahim Nor yang hanya berani membelasah Anwar dalam keadaan Anwar digari dan ditutup mata dan dibiar semalaman Anwar Ibrahim duduk dalam penjara tanpa bantuan perubatan setelah dibelasah sedemikian rupa.

Tulang Besi

 

penyapu sial

Jenis bersifat dua alam memang berbahaya. Diharam memakan dagingnya.Dia akan masuk dicelah-celah yang difikirkannya selamat. Prinsip perjuangan tiada. Ikut angin. Cari selamat

No comments:

Post a Comment