ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 November 2011

Syaitan menolak SATU arahan Allah SWT...SementaraUMNOPORNO menolak BANYAK hukum Allah SWT...UMNO dah patut di panggil sebagai BAPAK SYAITAN....!!!!

Syaitan Pun Percaya Pada Hari Kiamat, Wahai Orang2 UMNO

 

Sepanjang pengalaman Tulang Besi berdebat dengan juak2 UMNO, ada masanya puak2 UMNO ini menggunakan hujjah dari Islam.

Antara hujjah yang pernah TUlang Besi jumpa adalah puak2 UMNO ini berkata:

"Kami (orang2 UMNO) pun percaya kepada Hari Kiamat juga"

Sebagai menjawab hujjah puak2 UMNO ini, Tulang Besi membawa ayat di bawah dari Surah Al A'raaf ayat 14 yang berbunyi:

TERJEMAHAN: “Beri tangguhlah aku(syaitan) sampai waktu mereka dibangkitkan (hari kiamat)”

Hakikatnya, Syaitan laknatullah juga percaya kepada Hari Kiamat. Ayat di atas adalah permintaan Syaitan kepada Allah SWT supaya umur Syaitan diperpanjangkan sehingga Hari Kiamat.

Mana mungkin Syaitan minta tangguh sebegitu rupa kalau Syaitan tidak percaya kepada Hari Akhirat.

Soalnya sekarang, mengapa Syaitan yang percaya 100% kepada Hari Kiamat MASIH KAFIR?

Jawapannya adalah Syaitan jatuh kafir kerana Syaitan MENOLAK satu arahan Allah SWT yakni untuk sujud kepada Adam AS. Itu sahaja.

Cuba banding Syaitan dengan UMNO. Kalau Syaitan hanya tolak satu hukum Allah sahaja, UMNO tolak cukup banyak hukum Allah SWT. Misalnya, hudud, Qisas, pengharaman judi, pengharaman arak, pengharaman riba, pengharaman korupsi, pengharaman menuduh zina tanpa 4 saksi, pengharaman fitnah dan tipu dsbnya.

Jauh lebih banyak hukum Allah SWT yang ditolak UMNO berbanding Syaitan Laknatullah. Dan, sama seperti Syaitan Laknatullah, UMNO juga mempercayai kepada Hari Akhirat.

Kesimpulannya, apa guna percaya kepada Hari Kiamat kalau hukum Allah SWT tidak dipercayai dan diterima?

Wallahualam

 

Tulang Besi