ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 November 2011

Percaya atau tidak Mat Rempit pemuda yang berumur 53 tahun mengaku ahli PAS seumur hidup....orang gila burid rosmah aje boleh la hang kelentong...!!!

Mat Rempit berusia 53 tahun tengah hari kelmarin tampil mengaku bahawa beliau antara "Ahli PAS Seumur Hidup " yang menyertai demontrasi liar mat rempit baru-baru ini bagi menuntut litar lumba dari Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

Razali bin Ismail atau lebih dikenali sebagai "Ayahanda Zali"(paling kiri, pegang sijil PAS), penternak ikan keli dari Telok Kumbar - Pusat AZ Keli King - bersama-sama dua lelaki misteri lain membuat pengakuan itu di perkarangan Dewan Undangan Negeri (Dun) Pulau Pinang, Georgetwon.

Mereka seakan membela dakwaan Adun Telok Bahang, Datuk Seri Dr Hilmi Haji Yahya (Umno) di Dun semalam, iaitu "ahli PAS seumur hidup" terlibat dalam demontrasi liar dari Komtar ke Dun baru-baru ini.

"Sebenarnya saya tidak aktif dalam PAS, saya aktif dalam Pertiga (Pertubuhan Islam Gabungan Amal). Tetapi, saya ahli penyokong Ku Li (Tengku Razaliegh Hamzah) yang masuk PAS dulu selepas Semangat 46 pecah (dibubarkan)," ujarnya pada satu sidang akhbar bersama Himli kira-kira 12.15 tengah hari tadi.

Bagaimanapun, beliau menafikan pembabitan Pertiga selaku penganjur dalam menyediakan semua baju T bertulis "LGE rasis" (baca: Lim Guan Eng rasis) misteri itu.

"Saya tak pakai baju kuning, saya pakai baju hitam. Saya tak tahu apa makna ("LGE Rasis") di baju kuning itu," tegas beliau.

Sebelum pada itu, Hilmi berdalih bahawa Umno terbabit secara langsung dalam perhimpunan liar itu.

"PAS ada (terlibat), PKR pun ada (terlibat), Umno ada sedikit (terlibat).

Beliau turut mempertahankan bahawa kenyataanya semalam adalah kenyataan yang benar.

"Saya tak bohong di dewan (Dun). Orang yang bohong dalam dewan sahaja akan kata saya bohong," ujarnya.

Beliau turut menasihatkan Adun Permatang Pasir, Datuk Salleh Man dan Adun Seri Delima R.S.N Rayer supaya melawat sendiri Pusat AZ Keli King yang menjadi tempat berhimpun mat rempit Pertiga.

Saleh Man yang juga Pesuruhjaya PAS Negeri pada satu kenyataan media lain berkata pihaknya berasa pelik dengan sandiwara Hilmi dan tiga lelaki misteri berkenaan.

"Berusia 53 tahun, masih menjadi 'mat rempit'. Selalunya kita dengar, mat rempit digelar pada remaja belasan tahun sahaja.

"Mereka tidak tahu, daripada mana pakaian kuning (bertulis "LGE rasis") ini datang, takkan pakaian ini datang dari langit," beliau berseloroh

 

 

penyapu sial

Kaedah Perang Saraf yang dilakukan oleh UMNO ni,sudah lapok dan tak laku lagi.Begitu juga Pekasam yang jadi cawangan UMNO - yang masih menggunakan kaedah-kaedah yang sudah lapok.UMNO Pulau Pinang ni kebanyakan pemimpinnya Mamak.Depa nak gunakan cara dan kaedah lama,dizaman depa turun dari tongkang dulu.Depa lupa zaman telah berubah dan semakin maju.

No comments:

Post a Comment