ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 November 2011

Lebih Teruk Dari Yahudi...Umno parti penghianat yang ancam kepentingan Melayu...!!!

 

Hanya Umno, yang merupakan komponen teras Barisan Nasional (BN) menjadi ancaman kepada kepentingan orang Melayu .Umno bukan sahaja menjadi ancaman kepada orang Melayu tetapi juga kepada rakyat Malaysia dengan sikapnya yang menggunakan dan mempertahankan pelanggaran hak asasi manusia, rasuah dan salah guna kuasa.

Dengan menanam rasa takut serta menggunakan ugutan, Umno mengaburkan mata rakyat daripada skandal-skandal kewangan dan rasuah yang telah mengakibatkan kehilangan beratus-ratus bilion ringgit..

Selama ini Umno telah menggunakan taktik kejam untuk menipu dan menanam perasaan takut di kalangan orang Melayu, kononnya DAP menjadi pengancam kepada hak dan kepentingan mereka.

Ini langsung tidak berasas kerana perkhidmatan awam, polis dan tentera semuanya dikawal Melayu. Manakala sektor-sektor kritikal dalam ekonomi seperti insurans, perbankan, industri automobil, pelabuhan dan lebuh raya semuanya juga dikawal oleh usahawan-usahawan atau syarikat-syarikat Melayu..

Tindakan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Timbalan Presiden Umno mempertahankan agenda perkauman partinya dan bahawa beliau adalah Melayu dahulu dan rakyat Malaysia kemudian merupakan bukti bahawa 1 Malaysia adalah slogan kosong yang hanya bertujuan untuk mengaut undi dan akan dibuang selepas pilihan raya umum ke-13.

Yang lebih mengejutkan, Muhyiddin tidak merasa bahawa tindakannya untuk memperjuangkan agenda perkauman Melayu adalah bercanggah atau tidak konsisten dengan agenda rakyat Malaysia bukan Melayu.

Malah Muhyiddin menggunakan logik yang tidak masuk akal bahawa pemimpin DAP seperti Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng  merupakan Cina cauvinis walaupun DAP telah berjuang untuk semua rakyat Malaysia dan keahlian parti ini terbuka kepada semua termasuk Melayu, India, Iban dan Kadazan.

Muhyiddin dengan mudah juga telah lupa bahawa Lim Guan Eng telah dipenjarakan dan kehilangan kerusi Parlimen kerana memperjuangkan nasib seorang gadis Melayu bawah umur yang menjadi mangsa rogol  Rahim Tamby chik  bekas ketua menteri melaka yang merupakan  dalang / perancang utama video lucah Datuk T  yang menfitnah ketua pembangkang  Datuk Seri Anwar Ibrahim...

 

1 comment:

  1. kalau direnung kembali,,bila tang bercakap,,orang makan lembu memang 'A' bila mai tang perlaksanaan,orang makan babi lagi baik tindakan dari orang makan lembu,,kan lebih baik yg makan lembu jadi babi.inilah hakikat pemimpin atasan orang melayu.semua masuk tembolok depa..melayu penyokong yg di kampong2 dapat apa?duit rm10 ngan kain pelikat dan kain utk buat baju kurung...pikiaq lah dgn akal yg ALLAH anugerah sebagai manusia.selama ni,pemimpin2 parti keris melabelkan melayu yg menyokong pakai otak lembu,sebab tu bila tergugat kuasa,mulalah main sentimen perkauman,padahal depalah yg dok parking kekayaan keatas tokeh2 cina dan india,,berhentilah main sandiwara dan bangunlah bangsa melayu,sesungguhnya parti keris ini acapkali menentang hukum2 ALLAH dan menggunapakai sistem yahudi dan nasrani...selaklah AL-QURAN dan pahamilah ayat2 ALLAH yg kebanyakan memang kena atas batang hidung parti keris....

    ReplyDelete