ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 November 2011

jamil khir dan UMNO macam pundek...burukkan PAS guna wang zakat...lu olang ingat itu wang lu punya PUKI-MAK bapak lu punyakah....!!!!

macam pundek...bina istana guna wang zakat...menteri agama apakah ini....jaga rumah pelacuran lagi baik....!!!!

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar menuntut Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom memberikan penjelasan kerana didakwa menggunakan wang zakat untuk memburukkan PAS.Mahfuz berkata, beliau mempunyai bukti Jamil Khir mengeluarkan arahan kepada Yayasan Taqwa untuk membayar sebuah syarikat yang membekal buku bertajuk ‘Bukti Pas bukan parti Islam’.

Sambil menujukkan salinan surat arahan, Jamil Khir (gambar) didakwa mengarah Yayasan Taqwa membayar kepada sebuah syarikat yang membekal buku bertajuk ‘Bukti Pas bukan parti Islam’ kepada sekumpulan imam dan bilal.

“Kita tiada masalah jika diserang, tetapi isunya ialah, mengapa serang Pas guna wang zakat?.
“Miskin sangatkah Umno sampai wang zakat pun diseleweng untuk tujuan politik Umno,” katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ni.

Yayasan Taqwa ialah badan yang berada di bawah kementerian Jamil Khir yang menerima dan mengagih wang zakat.
Buku itu pula diberi kepada sekumpulan bilal dan imam masjid dalam sebuah program anjuran Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Petikan surat itu berbunyi ‘sukacita dimaklumkan bahawa YB Mejar Jeneral Datuk Seri Jamil Khir Bin Baharom,

Menteri di JPM telah bersetuju untuk membeli buku itu sebanyak 250 unit, ’‘Mohon kerjasama tuan untuk membuat pembayaran ke syarikat itu,’ kenyataan surat itu dipetik dan ditandatangani oleh Setiausaha Sulit Jamil Khir, Leftenan Kolonel Ab Jabar Mohamad Aris.

Beliau difahamkan, kursus yang sudah tiga kali diadakan itu turut dihadiri pegawai tertinggi polis Bukit Aman dalam setiap siri.
Manakala ucapan penutup disampaikan oleh bekas perdana menteri dan bekas Presiden Umno, Tun Dr Mahathir Mohamad.
Kesemua bilal dan imam dari seluruh Kedah itu dibawa ke sebuah dewan di Bangi untuk mengikuti kursus berkenaan.
“Kursus itu kata peserta tidak lebih kepada brainwash untuk mereka dan mebmuruk-burukkan PAS atas nama program Jakim,” kata beliau.

Sebelum ini, Ahli Parlimen Jerai, Mohd Firdaus Jaafar pernah membangkitkan perkara tesebut pada sesi soal jawab lisan di Dewan Rakyat namun Jamil Khir tidak memberikan sebarang penjelasan.

kl-today

 

penyapu sial

menteri pukimak nie..dia ingat wang zakat tu macam pukimak bapak dia punya....abis tibai...dari buat istana sampai burukkan PAS...dah papa kedana agaknya...!!!