ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 November 2011

Polis haramjadah dan mamak bangla pukimak bersekongkol dengan UMNOPORNO..dah tak ada kerja lain nak menfitnah kerajaan PR ke...????

Polis akan mengambil keterangan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Komtar Ng Wei Aik berhubung laporan polis yang dibuat oleh seorang wanita terhadap wakil rakyat itu yang didakwa menghina dan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap suaminya.

Ketua Polis Negeri Datuk Ayub Yaakob berkata polis juga akan memanggil beberapa saksi lain untuk direkodkan keterangan mereka.(gambar hiasan)

"Satu kertas siasatan telah dibuka bagi menyiasat, kita akan panggil mereka yang terbabit dengan kejadian itu termasuk Adun berkenaan," katanya kepada pemberita selepas Program Hari Bertemu Pelanggan Polis Diraja Malaysia (PDRM)Kontinjen Pulau Pinang di sini Khamis.

Peniaga barangan lusuh, Sarimah Packeer Mohamed, 43, semalam membuat laporan polis mendakwa Ng telah mengeluarkan kata-kata kesat dan menghina suaminya seorang warganegara Bangladesh di hadapan orang ramai ketika membuat lawatan ke kawasan kebakaran rumah kedai di Jalan Gudwara di sini Rabu.

Sarimah dan suaminya yang merupakan antara tiga mangsa kebakaran itu mendakwa mereka telah dicemuh dan dihina oleh seorang wakil rakyat DAP dan menuduh mereka sebagai pengkhianat negara dan penyebab berlakunya kebakaran itu.

Ayub turut mengesahkan polis ada menerima laporan yang dibuat oleh suami Sarimah yang mendakwa diugut bunuh oleh dua lelaki yang tidak dikenali petang Rabu.

"Dalam laporan itu, dia mendakwa didatangi dua lelaki dengan memakai topi keledar wiser dan mengugut akan membunuhnya dan mangsa yang bimbang dengan keselamatannya membuat laporan polis berhubung kejadian itu," katanya.

Katanya polis juga menyiasat sama ada ugutan bunuh itu mempunyai kaitan dengan laporan polis yang dibuat isterinya.

penyapu sial

macam sundal polis kaki bodek UMNOPORNO nie...kelam kabut dan mcm ribut polis pergi siasat beb..sebab nak jadikan ini sebagai bahan politik murahan Umno..kut-kut boleh ambil PP semuala...senang gini aje...negeri negeri di tadbirkan PR...lantik aje ketua polis jadi MB atau KM...kan elok...tak gitu...leh buat undang undang sesuka hati ikut selera kepala mak bapak lu UMNOPORNO....!!!!