ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 November 2011

dasar pukimak pejuang melayu ...tergamak tipu melayu....bagi peluang JAWA melayu turut menipu....!!!

Percubaan Satim Diman menggadaikan dua bidang tanah rezab Melayu yang sebelum ini diletak di bawah nama "UMNO Bahagian Puchong".

UMNO Bahagian Puchong yang dipimpin oleh Satim Diman telah mencuba untuk menggadai dua bidang tanah rezab Melayu dengan no kod HSD 247 141 dan HSD 247 142 kepada sebuah syarikat bukan bumiputra bernama "Lagi Gemilang Development Sdn Bhd".

Kononnya Ketua Pembangkang UMNO ini seorang yang memperjuangkan Melayu. Rupanya, kaki jual tanah Melayu kepada taukeh.

Syukor kepada Allah SWT yang telah memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat dan menjadikan Tan Sri Khalid sebagai Menteri Besar. Tan Sri Khalid telah MENGAGALKAN usaha UMNO Puchong pimpinan Satim Diman ini.

 

sumber:  tb

 

 

penyapu sial

Begitulah Melayu dari dulu hingga kini ashik kena tipu. Bukan saja orang bukan Islam, orang Jawa Islam tumpang juga menipu.

tanya beruk ni berapa banyak kawasan pasir yg di ada kat sepang bila dah kena sekat tak bulih cari makan lagi maka itu lah bangsat ni menimbulkan mcm2 isu pasir di sepang hentam kerajaan selangor sedang kan rakyaat selangor terutama di sepang tahu apa pemimpin2 umno keris telanjang ini buat semasa zaman mereka memerentah dan berapa banyak hasil pasir telah mereka pulun ramai2?