ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 November 2011

Toyol Dapat RM2.2 Juta Dalam Masa 5 Hari....keluarga lembu toyol boleh rembat RM 9.8 juta ...SPRM pulak kata...tak salah menfeedlot lembu di kondo...kan itu teknologi ( samun duit rakyat ) terkini....apa salahnya mencuba...pastinya penyokong UMNOPORNO mata buta...kah kah kah....!!!

        

Filem Alamak Toyol dapat RM3 juta pada hujung minggu ini. Tapi  Real Punya Movie  ALAMAK LEMBU TOYOL OHHH  SHAHJILAT....semua sekali dapat RM9.8 juta kondo....mewah beb...boleh rembat tak sampai 1 hari

Filem “Alamak Toyol” terbitan David Teo nampaknya kalah dengan isu syarikat milik keluarga Menteri Pembangunan Wanita, si isteri toyol, Datuk Shahrizat Abdul Jalil yang telah menggunakan dana melalui National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC) untuk membeli satu unit kondominium mewah dengan bayaran berjumlah RM9.8 juta.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Najib Razak berhubung kenyataan menteri kewangan itu mengenai jumlah dana yang telah dipindahkan daripada jumlah RM250 juta.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Muhyiddin selaku menteri pertanian yang meluluskan projek dan pinjaman untuk projek feedlot berkenaan sebelum ini.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Datuk Seri Noh Omar berhubung penjelasan menteri berkenaan sebelum ini.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! Shahrizat selaku menteri pembanguan wanita, keluarga dan masyarakat.

Rakyat mintak SPRM siasat!!! ketua pemuda Umno, Khairy Jamaluddin kerana didakwa cuba memutarbelitkan fakta dan "terang-terang tampil untuk melindungi (perbuatan) pecah amanah."

Jawapan SPRM nanti ialah “Itu semua adalah corruption commission dan kami dapati tiada bukti yang boleh mendakwa mereka. Selepas siasatan rapi, kami mendapati kondo tersebut sebenarnya digunakan untuk tempat mem’feedlot’ lembu”. Tutup kes.

 

penyapu sial

 

kalau pemimpin dan bini pukimak dia penjenayah...seluruh keturunan ,suku sakat ,kroni serta mangkuk hayunnya pasti ikut  pemimpin dia punya perangai...jadi jangan haraplah siasatan serta pendakwaan akan di buat...pada mereka lembu mandul ( bangkrap ) buat projek dalam kondo tak salah....kalau teoh beng hock baru nak keluarkan sikit peruntukan  yang hanya ribuan ringgit  yang diri dia tak dapat faedah di hukum mati di banggunan SPRM....maka sewajar ibu toyol  lembu feedlot di kondo di campak  aje berkali kali dari banggunan SPRM...pun tak berbaloi dengan apa yang TBH korbannkan...kerana terlalu banyaknya lembu feedlot di biakkan di kondo....!!!

No comments:

Post a Comment