ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 November 2011

ramai betina dalam UMNOPORNO dah jadi anak lembu....ikut aje laaa apa ibu lembu kata....kah kah kah....!!!!

Pemimpin-pemimpin Wanita Umno sepakat berkata skandal projek ternakan lembu Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) milik keluarga Datuk Seri Shahrizat Jalil tidak kena-mengena dengan sayap itu.

Beberapa pemimpin yang ditemui menegaskan pergerakan Wanita Umno tidak sama sekali terjejas dengan isu skandal tersebut.

Menurut Naib Ketuanya, Datuk Kamilia Ibrahim, skandal tersebut tidak menjejaskan pergerakan tersebut.

“Kami tidak ada masa untuk memikirkan isu itu kerana yang penting kami bekerja kuat untuk memenangkan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum,” katanya mengulas kenyataan Shahrizat, Ketua Wanita Umno, yang menegaskan beliau akan tetap menghadiri Perhimpunan Agung Umno yang bermula esok.

Sambil menganggap isu berkenaan yang tercetus susulan Laporan Ketua Audit Negara 2010 sebagai asam garam dalam kehidupan ahli politik, Shahrizat yang juga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat berkata, ia tidak mengganggu kepemimpinan beliau dalam pergerakan itu.

Ia dilihat sebagai kontroversi terbesar sejak menerajui Wanita Umno sejak 2009.

Bagi Pembantu Menteri Pembangunan Sumber dan Kemajuan Teknologi Maklumat Sabah, Datuk Jainab Ahmad, skandal itu tidak memberi kesan kepada Wanita Umno kerana ia bukanlah urusan Shahrizat sebaliknya hal perniagaan suaminya.

“Adat berniaga ada untung ada rugi. Ia adalah perniagaan suami Shahrizat dan Shahrizat tidak campur tangan dalam perniagaan suaminya itu, jadi kenapa kita mesti terperangkap dengan dakyah pembangkang?” katanya.

Katanya, Shahrizat (gambar) sudah banyak membantu wanita Malaysia dengan program terbaru melancarkan teksi yang dipandu oleh wanita untuk wanita.

“Shahrizat tidak bersalah, jadi saya kira ia tidak menjejaskan peluang BN untuk menang dalam pilihan raya kelak,” katanya lagi.

Beliau yang juga Penolong Setiausaha Wanita Umno Sabah menambah, Wanita Umno semakin kuat kini kerana selepas memenangi jawatan ketua sayap itu pada 2009, Shahrizat telah menyatupadukan para penyokongnya dengan pengikut Tan Sri Rafidah Aziz yang ditewaskannya.

“Beliau tidak pilih kasih. Semua ahli Wanita tidak kira orang beliau atau orang Rafidah, beliau beri layanan yang adil,” katanya lagi.

Ketua Wanita Umno Bahagian Kemaman, Rohani Abdullah bersetuju bahawa skandal itu tidak menjejaskan BN kerana bukannya Shahrizat terlibat dalam menyalahgunakan kuasanya untuk memberi projek itu kepada suaminya.

Katanya, Wanita Umno tidak berminat dengan isu ini kerana ia lebih berminat untuk fokus terhadap pilihan raya umum ke-13.

penyapu sial

sebab utama kenapa kita wajib tolak UMNO di PRU 13 yang akan datang...bila lembu buat taik...ramai pulak yang nak memakannya....semuanya terpalit najis...hukumnya haram...haram di dekati haram di buat sedara sesama islam...wajib di sembelih hidup hidup kerana bersifat lembu yang teramat sangat ssampai nak menglembu kan yang lain....dah banyak lembu dalam UMNO...termasuk bapak lembu jantan betina di putrajaya...termasuk tpm lembu dan kuncu kuncu kepala hitam LEMBUUMNO...segala undang2 dan peraturan ikut lembu punya peraturan...kah kah kah...dulu kanggaroo sekarang nak jadi lembu pulak...kah kah kah...

No comments:

Post a Comment