ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 November 2011

hajji gedebe altantuya najib , hajjah pundek rosmah ,zombie keling dan jamil khir menteri peliwat agama dapat haji toyol aje....


 

Mufti Perlis Dr Juanda Jaya melahirkan rasa agak terkejut dengan laporan berita bahawa seorang pemimpin kanan negara bersama isterinya serta orang kenamaan lain telah selesai ibadat haji.

Menurutnya, sedangkan paling awal jemaah haji akan menamatkan ibadat mereka adalah pada waktu Zohor hari ini itupun jika mereka melakukan nafar awal iaitu setelah selesai bermabit di Mina malam 11 dan 12 Zulhijjah dan melontar tiga jamrah pada dua hari berkenaan.

“Haji hanya akan selesai paling awal pada 12 Zulhijjah atau Selasa 8 nov. Bagi yang melakukan Nafar Thani dan mahu melengkapkan tempoh bermabit dan melontar di Mina mereka akan selesai haji pada 9 November bersamaan 13 Zulhijjah.

Melainkan kalau yang berkenaan tidak mahu menyelesaikan urusan wajib haji yang dua di atas dan hanya mahu membayar dam atau denda akibat tidak selesaikan wajib haji. Itu hal lain,” kata mufti itu dalam satu kenyataan ... Malaysiakini

Najib Rosmah, selepas sanggup cubaan olok olok tinggalkan keselesaan untuk tunaikan haji ingatkan boleh perbaik persepsi dikalangan orang Islam tapi sebaliknya, nampak lebih memburukkan persepsi.

Sebelum ni ramai yang merpersoalkan kewajaran Najib Rosmah dikawal oleh lebih 20 orang bodyguard masa mengerjakan ibadah haji, kali ni mufti Perlis pulak mempersoalkan sah atau tak sah kerja haji Najib Rosmah.

Tapi nak kata apa, kira ok la jugak Najib Rosmah sanggup berihram walaupun setakat 2 hari saja, mula lepas Zohor 9 Zulhijjah sampai 10 Zulhijjah. Ingat senang ka untuk Rosmah nak pakai tutup-tutup macam tu, kesian dia, tentu dia rimas.

Pasai tu la kut depa ambil keputusan buat cara yang paling mudah. Bab nak bayar dam atau denda tu apa masalahnya, kat Pahang depa boleh agihkan lembu qurban sampai 402 ekor, takat nak sembelih kambing tu apa lah sangat. Lagi pun depa dah pernah buat haji sebelum ni, buat haji kali ni pun pasai nak pilihanraya saja....haji toyol kelentong pengundi nak rembat  poket rakyat kalau menang pilihanraya...!!!!

 

turut di laporkan...

Menunaikan rukun Islam kelima itu bersama Perdana Menteri ialah ibu beliau, Tun Rahah Mohamad Noah dan adik Najib, Datuk Mohamed Nazim, serta Menteri Besar Perak Datuk Seri Zambry Andul Kadir.

Mengulas laporan itu, Juanda berkata pihak berkuasa perlu memberikan penjelasan supaya rakyat tidak terkeliru.

“Sesuatu perlu diperjelaskan? Kita mahukan VVIP kita mendapat nasihat agama yang benar, bukannya hanya ikut ikutan sahaja.

“Jika tidak ia akan memalukan VVIP berkenaan dan Malaysia sebagai sebuah negara Islam,” katanya lagi. -

Kalau setakat pi dengan si keling zombie tu  memang tak heran la kalau Najib Rosmah selesai awal dari orang lain tapi masalahnya, takkan Jamil Khair pun tak reti jugak.

Takkan kut Jamil Khair tak bagi nasihat kat Najib Rosmah. Tak patut sungguh Jamil Khair malukan Najib macam tu.takut si jamil khir memang kote tak ada takut kena sergah pulak bila balik dari haji...!!!

Tapi bila fikir-fikir balik, kita tak patut heran. Takkan la Jamil Khair nak berani biarkan Rosmah pakai ihram lama-lama, kesian la kat Rosmah, tentu dia sangat-sangat tak selesa. Mana tau, nanti pasai rasa tak selesa tu pulak Rosmah boleh terpadam nama dia dari senarai calon PRU13, naya saja.

Ni haji apa ni? haji pelihanraya agaknya.. kah kah kah kah.. suka-suka bila nak pergi.. suka2 bila nak balik.. Haji ikut suka kepala nenek dia la ni... kah kah kah kah..haji toyol....ha ha ha...toyol suka waktu pilihanraya banyak duit bakal di rembat...lepas pilihanraya kalau menang lagilah lebat...boleh rembat sumbat kat belebat pisang ....kah kah kah....!!!!