ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 November 2011

utusan meloya berpakat dengan utusan cibai ( akhbar cina MCA punya..????) ikut telunjuk bapak syaitan UMNOPORNO...cuba tarik kakitangan kerajaan sokongan UMNOPORNO/BN...!...!!!!

Kakitangan kerajaan marah

Kita berharap kakitangan kerajaan  bakal menerima RM250 ini nanti....kalau tak bermimpi dapat RM 250 Juta kepunyaan lembu shahrizat....!!!!

Hasrat DAP untuk mengurangkan bilangan penjawat awam jika mereka dipilih sebagai pemerintah bagi meringankan beban kewangan menimbulkan kemarahan kakitangan kerajaan.

Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS), Datuk Omar Osman berkata, rata-rata kakitangan awam juga terkejut dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Setiausaha Penerangan DAP, Tony Pua yang disifatkan tidak masuk akal.

Menurutnya, CUEPACS sedang menjelajah seluruh Malaysia untuk memungut respons penjawat awam berhubung kenyataan Tony itu.

“Rata-rata penjawat awam yang ditemui benar-benar marah dan tidak menjangka seorang pemimpin tertinggi DAP boleh mengeluarkan kenyataan seumpama itu,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan Tony Pua yang disiarkan baru-baru ini dalam sebuah akhbar berbahasa Cina bahawa kerajaan DAP akan mengurangkan penjawat awam dan menamatkan perkhidmatan mereka yang tidak efisien seperti yang dilakukan kerajaan China bagi mengurangkan bajet kerajaan.

Omar berkata, sehingga kini pihaknya telah mengadakan sesi dialog dengan kakitangan awam di beberapa negeri termasuk Negeri Sembilan, Pahang, Perlis, Sabah, Sarawak dan Perak.

Menurutnya, selebihnya akan dilakukan dalam tempoh dua minggu ini.

“Ini kerana kita akan mengadakan mesyuarat kongres pada pertengahan bulan depan. Jadi, kita menjangkakan laporan dialog berhubung reaksi penjawat awam terhadap kenyataan Tony Pua itu akan dibentangkan sebagai satu slot sebelum diserahkan kepada pihak berkaitan,” katanya.

 

penyapu sial

 

ini siaran akhbar yang jadi isu...tak sebut pulak akhbar apa dan dari parti mana...tapi macam utusan meloya sepupu dia dalam MCA dia pun ada akbar lidah syaitan macam dia jugak...jadi aku tak heran...kena siasat akhbar tersebut...kalau dia pun putar sama macam utusan...hah saman kasi bangkrap..nampaknya cubaan  nak tutup isu lembu shahrizat timbul isu lain pulak...dia ingat rakyat bodoh macam lembu lembu dia.!!!

kalau betul wa sokong...yang tak efesen selalu jadi kaki tuang ,main politik di tempat kerja sampai kerja hakiki tak buat ,yang makan gaji buta ,yang bodek bos tapi kerja tak buat dan macam macam kelentong di pejabat wajar di tamatkan perkhidmatan...tempat mereka tak payah di ganti...sebab menjadi lagi tak efisen dan perabih duit rakyat..

apa pun akbar penjlat taik najib dan rosmah ni jangan di percayai lansung...nampak sangat ada pakatan dengan akbar cina lahabau  nak memburukan pembangkang...nampak sangat cara nak tarik sokongan kakitangan kerajaan kepada UMNOPORNO/BN...sorry beb wa dan member member kakitangan kerajaan tak akan sokong lu ...dulu kini dan selamanya...kerana UMNOPORNO adalah penipu, penghianat dan samseng perosak yang tak perlu di sokong lagi...