ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 December 2013

antara pemimpin kaki mabuk , perompak wang rakyat sesuka hati dan gila demo....yang mana paling bahaya kepada kesejahteraan rakyat...????

Tengku Adnan dakwa pembangkang gila “berdemonstrasi”

Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Mansor (gambar) membidas pembangkang yang disifatkannya sebagai gila "berdemonstrasi" terhadap rancangan untuk mengadakan bantahan kenaikan cukai pintu.

Tengku Adnan berkata, pembangkang hanya berminat mempolitikkan dan mensensasikan isu tersebut walaupun permohonan maaf telah dibuatnya susulan kekeliruan yang tercetus.

"Itulah masalah pembangkang. Mereka gila berdemonstrasi. Mereka suka mempolitikkan dan mensensasikan, politik sebegini sangat buruk," katanya.

"Saya sudahpun minta maaf. Kamu tidak boleh salahkan Datuk Bandar. Saya sepatutnya semak dahulu.

"Sebab itu saya minta maaf," katanya.

Ahli Parlimen Pakatan Rakyat Wilayah Persekutuan merancang untuk mengadakan demonstrasi pada 16 Disember ini di hadapan bangunan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur bagi membantah kadar kenaikkan cukai tersebut yang dianggap terlalu tinggi.

Naib Presiden PKR dan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar juga sebelum ini mendesak Tengku Adnan dan Datuk Bandar Kuala Lumpur Datuk Seri Ahmad Phesal Talib meletak jawatan susulan kontroversi isu tersebut.

Tengku Adnan dalam sidang media di Putrajaya hari ini memberitahu media pemimpin PR menjadi isu yang terpaksa ditanganinya sejak kenaikan cukai pintu dimainkan oleh pihak media.

"Maaflah saya nak cakap, tetapi mereka keliru dan suka mengelirukan orang ramai.

"Mereka tidak bekerja dan hanya tahu bercakap dan menipu," kata beliau dalam nada kecewa.

 

 

penyapu sial

 

 

tu dia sikap pemimpin UMNO...bukan sebagai pejuang rakyat...tapi peliwat demokrasi dan perompak wang rakyat...cakap dia aje yang betol...kesusahan rakyat dia peduli apa...asal masyukkk...rakyat mampos pon tak apa...tapi bila musim pru dengan muka pelacur tak sudah menadah tangan minta rakyat undi parti haramjadah dokongannya...lepas pru...macam sial dia buat pada rakyat...

No comments:

Post a Comment