ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 December 2013

malang si mat sabu...dulu di tuduh komunis sekarang jadi syiah pulak ...NGO musibat tak pulak suruh siasat skandal rasuah UMNO -BN tapi menghasut suruh tangkap syiah....dasar NGO tong taik otak kosong....!!!!

NGO gesa KDN segera dedah bukti Mat Sabu Syiah

Pertubuhan Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM)  aka  MUSIBAT menggesa Kementerian Dalam Negeri (KDN) mendedahkan bukti mengaitkan pemimpin nombor dua PAS, iaitu Mohammad Sabu (gambar) dengan fahaman Syiah seperti didakwa menterinya,Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Pengerusinya, Abdul Rani Kulup....err...kulup kecil ke kulup besar ( jenis  manusia  kulup ni auta besar)...????, berkata dakwaan yang dikatakan menteri tersebut adalah perkara serius sekiranya benar kerana ia bakal mengancam agama Islam di negara ini.

"Kita mahu KDN segera kemukakan bukti kerana sekarang ini kita hanya mendengar tuduhan tanpa bukti. Rakyat sekarang ini tertunggu-tunggu kerana kalau benar, maka tindakan perlu disegerakan," katanya .

Abdul Rani berkata, sebagai sebuah badan pertubuhan bukan kerajaan yang mendukung Malaysia sebagai sebuah negara Islam, beliau menuntut KDN dan pihak berkuasa yang lain menumpukan pelaksanaan dengan mengambil tindakan daripada hanya membuat tuduhan.

"Kita tidak mahu benda sebegini menular masuk ke dalam negara terutama perkara yang boleh menjejaskan keamanan negara.

"Kita tidak mahu fahaman ini akan meresap kepada pemikiran anak muda,” katanya.

Beliau turut menyelar penafian Timbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu kerana ia tidak disertakan dengan bukti.

"Sebagai NGO, kita tidak berpihak dengan mana-mana parti politik kerana apa yang kita tentang ialah fahaman Syiah.

“Penafian Mat Sabu juga perlu disertakan dengan bukti, barulah rakyat yakin,” katanya.

kepala mafia no 1 .....penganut  fahaman  samseng ,rasuah dan ayah PIN....NGO musibat tak sibuk pulak....!!!!

Isnin lalu, NGO  musibat itu  membuat laporan polis berhubung dakwaan Ahmad Zahid yang menuduh Mat Sabu berfahaman Syiah dalam ucapan penggulungannya di Perhimpunan Agung Umno 2013.

Abdul Rani berkata, laporan polis yang dibuat di Balai Polis Dang Wangi menggesa polis menjalankan siasatan terhadap pemimpin PAS yang didakwa Ahmad Zahid sebagai pengikut Syiah.

Tuduhan itu mendapat perhatian Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menempelak pihak menyerang Syiah dengan berkata fahaman itu juga tidak kurang beza dengan nasionalis sekular.

"Saya tidak menyatakan Syiah tidak bahaya tetapi saya pelik apabila sang harimau tiba-tiba berlagak baik mengingatkan sekumpulan kambing tentang bahaya serigala.

"Baguslah kalau sang harimau tiba-tiba ingin menjadi baik tetapi sekurang-kurangnya bersihkan taring dan kuku terlebih dahulu daripada daging manusia," katanya.

Beliau juga mencabar pihak berkuasa supaya melakukan tangkapan dan tidak perlu berdolak-dalik jika mahu membanteras Syiah

 

 

penyapu sial

 

 

Musibat MJMM mahu Mat Sabu beri bukti yg dia bukan Syiah. Ini agak mengelirukan. Bolehkah MJMM berikan contoh bukti yg menunjukkan bahawa seseorang itu adalah Sunni?

zahid adalah pemimpin paling cabul sekali tak layak langsung dan buat tuduhan tak ada bukti. beliau juga yang tumbok orang sesuka hati sampai kini orang yang kena tumbuk dengan nya tak dapat di kesan...kemungkinan boleh jadi nasibnya seperti altantuya .

Mengikut undang2, orang yg menuduhlah kena buktikan tuduhannya dulu.....

wa tengah tunggu bukti dari zahid....pemimpin pembangkang yang jadi dalang pencerobohan sulu di lahad datu sehingga kini lansung zahid tak berani keluarkan bukti...menuduh orang pandai...dasar samseng taik minyak!!!

No comments:

Post a Comment