ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 December 2013

pailang tua sulah mau pencen maaa...sulah kenyang melompak itu petlonas ...itu petlonas pun tala wang lagi mau kasi angkat maa...ini syaitan tala mau lagi sama dia lagi loooo....!!!

Mahathir lepas jawatan Penasihat Petronas....lepas rembat dan kikis sampai habis duit petronas untuk kasi anaknya buka syarikat minyak petron...!!!

 

nyanyuk tahap gaban....!!!

 

Bekas Perdana Menteri,  Mahathir Mohamad semalam mengesahkan telah melepaskan jawatannya sebagai Penasihat Petronas, berkuat kuasa kelmarin.

Mahathir berkata, surat peletakan jawatannya diserahkan kepada Perdana Menteri, Najib Tun Razak baru-baru ini.

Menurutnya, sudah tiba masa untuk beliau meninggalkan syarikat petroliam negara itu kerana faktor usia serta ingin menumpukan perhatian kepada kesihatannya.

 

 

penyapu sial

 

 

sulah kenyang maaa...itu petlonas mana ala wang lagi...samua pelompak AMno maa sulah sapu licin...itu pasal samua balang manyak naik maa....

sikalang sulah kenyang ...anak sulah bukak itu petron...sikalang mau menyalak tala mau ka....aiyyyaaaa....ini bangsat tua tala mau mampos maaa...ini tua manyak pailang maaa...

No comments:

Post a Comment