ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 December 2013

KPN kata ‘Himpunan Guling Kerajaan’ Pada Malam Tahun Baru HARAM ....yang KPN banggang jadi jurucakap UMNO lagi besar HARAMJADAH....!!!!

ada berani  joiinnnn...!!!

jangan layan sangat anjing UMNO nie....haram hukumnya....kah kah kah

Polis sedang menyiasat rancangan untuk mengadakan perhimpunan haram yang didakwa akan diadakan pada malam Tahun Baru dan pihaknya akan mengambil langkah proaktif untuk menghalang kejadian itu daripada berlaku.

Menganggap ia sebagai ancaman kepada keselamatan negara, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata polis akan mengambil tindakan selannjutnya bagi memastikan perhimpunan berkenaan tidak akan dijalankan.

“Mereka telah membuat hebahan di Internet dan laman media sosial, namun kita masih lagi memastikan kesahihannya setakat ini,” katanya pada sidang media di Bukit Aman pada Rabu.

Khalid menggesa orang ramai tidak menyertai perhimpunan yang dikenali sebagai, ‘Himpunan Guling Kerajaan’ yang diklasifikasikan sebagai haram.

Beliau berkata mereka yang terlibat dengan perhimpunan tersebut akan disiasat di bawah Seksyen 124 Kanun Keseksaan bagi aktiviti yang memudaratkan demokrasi berparlimen serta Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah- langkah Khas) 2012 (Sosma).

Khalid berkata pihak polis juga sedang mengesan individu yang gambarnya dipaparkan pada sepanduk mengenai perhimpunan tersebut, dan menggesanya tampil bagi membantu siasatan.

 

 

 

penyapu sial

 

 

dia dah senang lenang makan suap kerajaan UMNO...dia mana kisah kesusahan rakyat....sikit2 nak menindas....nak pertahan kerajaan demokrasi berparlimen kunun...kerajaan haramjadah yang ada sekarang pun menang melalui penipuan demokrasi ..rakyat buat demo bukannya nak merusuh...kalau nak tau perusuh sebenar adalah PDRM dan kuncu kuncu bangsat UMNO...depa tembak gas pemedih mata dan air kimia...tu bukan provokasi namanya  dan mengalakkan berlaku rusuhan...menyalahguan kuasa dan mengugut ini memang kerja anjing UMNO...

so jangan takut  pi berhimpun...31 disember kita pi main bunga api sambil  guling guling di jalanraya sambut tahun baru 2014......kah kah kah....!!!!

No comments:

Post a Comment