ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 December 2013

gantung akhbar mingguan The Heat mengesahkan najib terkena nasi kanggang bini....!!!!

Tindakan Kemeterian Dalam Negeri (KDN)  yang menggantung akhbar mingguan The Heat  wajar di kutuk hanya kerana memaparkan perbelanjaan mewah Perdana Menteri  Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

Kita  menyifatkan perbuatan kerajaan mengarahkan penggantungan akhbar itu sebagai satu lagi tindakan yang mematikan demokrasi di negara ini.

kita  anggap akhbar ini  kerana terlalu hangat maka ia dihangitkan, rupanya adalah salah apabila media cuba mendedahkan kepada rakyat tentang perbelanjaan mewah Perdana Menteri dan isterinya.

Maka di manakah demokrasinya mengapa kerajaan ini begitu takut dengan suara media? Dengan suara rakyat? Apakah bila tidak suka pasti akan disekat atau dimatikan terus?

Susulan arahan penggantungan itu, kerajaan Barisan Nasional (BN) menerima ktritikan hebat.Daripada menutup, menyekat alangkah lebih baik sekirnya kerajaan  mengambil pendekatan mendengar..

Akhbar mingguan tersebut diberikan surat tunjuk sebab minggu lalu dan Ketua Pengarangnya David Lee Boon Siew turut dipanggil KDN ke Putrajaya untuk ‘melembutan’ berita mereka.

Walaupun KDN tidak menyatakan secara terangan berhubung mana-mana artikel  namun dipercayai ia berpunca daripada artikel bertajuk" All eyes on big spending Najib" yang diterbitkan dalam isu 23-29 November lalu.

 

 

penyapu sial

 

 

dia ikut telunjuk bininya yang boros supaya melembut akhbar tu macam buntot  saifool liwat....senang di liwat  oleh najib...kah kah  kah

ini negara apakah  agaknya kalau mendedahkan kepincangan  perbelanjaan boros PM dan bininya  di kira salah besar sampai di ambil tindakan begitu rupa...kata nak dengar keluhan rakyat..

belum apa apa dah main kasar....itu namanya kaki kencing rakyat....cakap macam keling paria...pemimpin macam ini ke yang wajar kita  rakyat patut sanjung ....jenis takut bini....!!!!

No comments:

Post a Comment