ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 December 2013

jom terjah....gelagat luar tabiii seekor menteri cap ayam.....woiiitt.....kalau dah nak mampos jangan bawak budak ooiiii....pecah kepala hang jatuh motor aku peduli apa...tapi budak tu tak tau apa apa ...kat jalanraya besar pulak tu....!!!!

Rasaya kalau di kampung-kampung tu normal la keluar makan angin naik motorsikal tak pakai topi keledar.

Adakalanya polis trafik pun tak tegur pasal benda tu dah jadi macam budaya yang susah nak dikikis.

Namun, bila seorang bertaraf menteri buat camtu, lain pulak la jadinya kan.

Kelakukan yang tak ada siapa nak kisah mula diulas dari pelbagai segi.

“Yang salah tetap salah…”

Itulah antara baris ayat yang muncul selepas sekeping gambar memperlihatkan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin yang juga Ahli Parlimen Rembau bersiar-siar dengan seorang anak kecil tanpa memakai topi keledar muncul.

 

 

penyapu sial

 

 

kepimpinan  menteri  melalui  ayam....itu pasal  jadi menteri cap ayam.....kah kah kah