ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 December 2013

kaw tim maaa dengan kepala lembu...musti sayang punya ...sikit hari kalau nasib tara baik boleh tido sekatil...baru suami lembu hilang kotenya...kah kah kah

 

Ketua Wanita  LEMBU Umno Shahrizat Jalil (gambar) masih mengagungkan  KEPALA LEMBU Najib Razak meskipun kesalahan demi kesalahan dilakukan Perdana Menteri  Lembu  itu.

Antara kelemahan Najib adalah kegagalannya menawan semula Selangor dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) yang disifatkannya rekod lebih buruk berbanding mantan perdana menteri  Abdullah Ahmad Badawi.

Najib tidak tahu apa yang perlu dilakukan di Selangor. Inilah kelebihan  ‘mahaguru’ LEMBU  Shahrizat,..

Krisis moral juga turut membayangi  LEMBU Umno dan BN setelah  Datuk Seri Anwar Ibrahim disingkirkan daripada parti LEMBU  atas isu tersebut.

Mujur Najib tidak meluluskan usul  LEMBU Shahrizat semasa Perhimpunan Agung LEMBU Umno 2013 (PALU 2013) lalu untuk menubuhkan Bank Wanita LEMBU yang turut menyarankan agar akaun Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat LEMBU  diperiksa bagi memastikan ia berada dalam keadaan teratur.

LEMBU  BETINA Shahrizat tinggal serumah dan tidur bersama suami LEMBU PEDAJJAL Mohamad Salleh Ismail tetapi LEMBU WANITA  ini mendakwa tidak tahu-menahu  urusan LEMBU suami dan anak LEMBUnya  terlibat dengan  projek haram  National Feedlot Corporation (NFC), yang cuba mengLEMBU  dan  mengsonglap  duit rakyat RM 250 juta .

Najib  wajar di selar  atas cubaannya melantik bekas ahli PAS Mohammad Kazim Elias ke dalam ahli Majlis Tertinggi (MT)  LEMBU Umno pada hujung bulan lalu namun ditolak oleh pendakwah bebas itu.

Adakah Najib tidak mempelawa Mohammad Kazim menyertai MT? Mujur PAS tidak segeliga mana menyerang Mohammad Kazim. Mereka sepatutnya tidak bersuara dan biarkan beliau menjadi pengintip parti lawan.

Mengapa mengadu negara lain mengintip kita? Najib sendiri menjemput pengintip menyertai MT LEMBU . Jangan terkejut jika beliau suatu hari nanti menjemput ahli DAP dan PKR juga,..kah kah kah....

dasar LEMBU di takut takutkan BINI... habis semua di jembutnya ....kah kah kah....!!!!

No comments:

Post a Comment