ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 December 2013

cukai pintu jadi syiah.....si bengap tukang fitnah + si banggang tukang baca = si bahalol tukang sebar...kah kah kah....!!!!

PAGI semalam (16 Dis 13), sekumpulan NGO dan penduduk sekitar K.Lumpur berhimpun di perkarangan DBKL diketuai oleh MP Lembah Pantai, YB Nurul Izzah serta beberapa MP dari PR sekitar Lembah Kelang untuk menghantar memorandum bantahan kepada DBKL berkaitan isu kenaikan Cukai Pintu.

Seperti biasa puak bangang sebelah sana macam tak sedap duduk kalau tak buat fitnah. Memang fitnah dan seks tidak boleh dipisahkan dari Umporno, itu semua kita tahu. Kalau mereka tidak buat fitnah satu hari, mereka akan rasa demam dan mungkin akan mampus. Sebab itu fitnah mesti berjalan.

Maka dibuat fitnah melalui FB dan dijaja kepada lembu-lembu spesis mereka yang sudah sememangnya bangang itu. Fitnahnya, dikatakan himpunan yang diketuai oleh YB Nurul Izzah itu adalah untuk menghantar memorandum mempertahankan Syiah. Kahkahkah.....

Tujuannya untuk menggambarkan bahawa PR ini membela Syiah. Itu tak kisah lah, memang kerja mereka pun buat fitnah kerana kerja itu mereka sudah sub kontrak dengan Iblis laknatullah. Tetapi mengapa tunjuk sangat bodoh? Lojikkah hantar memorandum berkaitan Syiah dihantar ke DBKL? Kahkahkahhh....

Peliknya, ada juga yang komen mengucap panjang percaya dengan fitnah bangang puak tu. Kahkahkah....Sibengap buat fitnah jumpa sibangang yang jadi tukang baca!!!

 

 

WFAUZDIN NS