ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 December 2013

UMNO lidah biawak umpama kentut dengan taik berpisah tiada....!!!!

TU DIA  DAH KANTOOIII    MENIPU OLEH KERAJAAN UMNO/BN ISU TOL NAIK TAHUN HADAPAN ... BULAN FEBRUARI 2013 KATA KERAJAAN UNTUNG BERPULUH2 JUTA TAK PERLU NAIKKAN TOL .. BULAN DISEMBER CAKAP JIKA TIDAK DINAIKKAN TOL KERAJAAN KENA BAYAR PAMPASAN RM400 JUTA!!!!

21 Feb 2013 - Bekas Menteri Kerja Raya, Datuk Seri Shaziman Abu Mansor berkata "Penstrukturan semula tol lebuh raya menguntungkan pengguna dan kerajaan, selain tol tidak dinaikkan, kerajaan juga tidak perlu lagi membayar pampasan kepada syarikat pengendali lebuh raya...

Ulang sekali lagi TOL TIDAK DINAIKKAN DAN KERAJAAN TIDAK PERLU BAYAR PAMPASAN... TETAPI

14 Dis 2013 - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Senator Datuk Seri Abdul Wahid Omar pula berkata Kerajaan terpaksa membelanjakan RM400 juta sebagai pampasan kepada syarikat konsesi lebuh raya.

Dalam tempoh tidak sampai setahun atau paling tepatnya 10 bulan boleh flip flop dan berbelit lidah nak menipu rakyat.

Biawak pun tidak bercabang belit macam lidah para pemimpin UMNO.

Lidah biawak sudah kira tidak sesuai dan obselete kini untuk diguna pakai bagi mengambarkan seorang yang suka cakap berbelit-belit menipu .. Ayat yang sesuai kini dan selamanya ialah ' LIDAH UMNO.

UMNO DENGAN BOHONG BERPISAH TIADA ... UMPAMA KENTUT DGN TAIK!!!

No comments:

Post a Comment