ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 December 2013

keluhan kaki kencing takut bini 1 malaysia....saya dengar keluhan rakyat ..... tu pasal saya bagi hadiah barang naik ....!!!!

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak (gambar) berkata beliau mendengar keluh-kesah rakyat terutama berkenaan kenaikan kos sara hidup.

Beliau menegaskan kerajaan sentiasa mencari formula sesuai untuk menjaga kebajikan dan kesejahteraan mereka.

Dalam catatan terbaharu di laman Facebooknya, Najib berkata pada masa sama, kerajaan juga perlu memandang ke hadapan demi memastikan ekonomi negara terus mampan.

"Disebabkan itu, kerajaan bersetuju menubuhkan Makmal Mengenai Kos Sara Hidup di bawah Unit Pengurusan Prestasi dan Pelaksanaan (Pemandu)," katanya.

Beliau menjelaskan makmal itu bertujuan mengkaji serta merangka langkah susulan untuk meringankan beban rakyat dalam mengharungi masalah kenaikan kos sara hidup

 

 

penyapu sial

 

aku janji bela rakyat dia dah langgar...nak dengar keluhan rakyat...podahhhhhh....!!!!

dah insaf kunun...kunun kunun nak dengar  keluhan rakyat....

 

tapi babi nie dah belasah rakyat dengan yang ini....ada ke patut nak dengar keluhan rakyat...keluhan taik kucing jantan sial....!!!!!

 

memang sial bangsat nie...dia rancang kenaikan kos sara hidup lepas tu berlakon nak cari formula sesuai nak jaga kebajikan rakyat...apa bangsat jantan takut bini nak guna lampu ajaib ke...ini bukan zaman aladdin....

wayang pukimak nie...naik harga barang banyak banyak lepas tu banyakkan kedai barang lupus rakyat 1 malaysia .kununnya lebih murah...jadi kununnya rakyat akan anggap jantan dayus nie berjasa kepada rakyat...pada hal jual barang nak lupus dan tiada berkualiti=mahal jugak...lancau lah najib....bagi brim...brom....bremmm....banyak banyak.....lepas samun balik rakyat....haramjadah ko najib.....!!!!

Kalau dah tak tau nak memerintah...bagi kat kat parti yg 53% menjadi pilihanraya rakyat... bukan dengan cara mengeringkan poket rakyat...

awak tu lahir memang dah anak menteri, punyalah susah awak nak faham keadaan kami kan? sampai nak tubuh2 makmal itu dan ini....ingat kami nie beruk makmal ke.... lancau la Najib..

makmal lancau dari najib....tak perlu  tubuh  makmal  sara hidup....hapus kan UMNO-BN  dan kamu  tak payah memerintah negara lagi habis cerita....!!!!

Korang nak percaya lagi ke cakap dia ni? Janji pru lepas pun selambe dia langgar. . Cakap lebih2 kang dia marah.. tau2 KDN panggil dtg ofis je nanti.

"Saya dengar dan saya dera dan hukum rakyat"...siapa berani lawan...nanti bini saya taji...kah kah kah