ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 December 2013

sejak bila duit kerajaan = duit UMNO....sampai semua masjid di negara ini pun kunun kunun UMNO yang bina...PUKI ROSMAH lu lah NAJIB.....!!!!

Semua orang tahu. UMNO mana ada duit. UMNO pun dapatkan dana dari luar untuk pergerakkan parti mereka. Untuk buat aktiviti kepartian, mereka cenderung mengambil dana dari tokeh judi dan dari kegiatan rasuah makan persen dari setiap projek yang diluluskan oleh kroni kroni haramjadah mereka..

Jadi UMNO tak mungkin ada duit untuk bina masjid. Bukan semata2 keluarkan duit untuk bina masjid, surau pun belum tentu. Kalau betul UMNO yang keluarkan duit untuk bina masjid, dah lama dah UMNO namakan surau dan masjid tersebut sebagai

MASJID UMNO
SURAU UMNO

Tapi UMNO tahu mereka tak boleh nak namakan masjid dan surau seperti itu kerana akhirnya RAKYAT akan minta laporan dan bukti yang jelas tang mana UMNO gunakan duit mereka untuk bina masjid? HARAM ADA.

Namun dalam sedar tak sedar, Najib juga terkantoi bodoh. Dia cakap ;

"Siapa control masjid dan surau sekarang? Secara percuma saja, kita buat susah2..dia amek alih tempat itu, sebab apa? Sebab kita tidak ambil berat perkara ini.. mengimarahkan masjid, surau"

Sedar juga Najib yang orang2 UMNO memang PEMALAS NAK MAMPOS melayan masjid dan surau. Malas nak mengimarahkan MASJID dan SURAU.

aku yakin statement di atas, Najib tujukan pada PAS.. bukan amek alih secara percuma ke apa. Ia just, sudah tersedia kemudahan, mereka meraikan kemudahan tersebut. Mereka mengimarahkan kewujudan masjid dan surau.

Lepas tue, UMNO tak bina masjid dengan susah2. Sebaliknya semua pihak pun ada sama2 menyumbang kepada pembinaan semua masjid2 di negara ini.

Jika UMNO begitu berdegil nak mengambil kredit pembinaan2 masjid2 di negara ini, jangan lupa amek juga kredit runtuhan demi runtuhan masjid di sana sini, di dalam negara ini.

Boleh?

Walaupun tak boleh, hakikatnya memang UMNO punca keruntuhan masjid2 tertentu sebab mereka melantik kontraktor yang tah hapa2 untuk buat kerja2 pembinaan..

No comments:

Post a Comment