ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 December 2013

gara gara menteri samseng meniaga telur ayam...habis KDN dan utusan meroyan jadi pembekal telur ayam gred A dan B....kah kah kah...!!!

patutlah meniaga telur semakin busuk ....rupanya meniaga tepi jalan....telur kena  tempias air kumbahan...kah kah kah...!!!!

tuduh orang lain syiah....takut  samseng ini  pengikut syiah no 1....biasa lah baling tangan sembunyi batu....!!!

Kementerian Dalam Negeri (KDN) di sifatkan  “pembekal telur ayam” apabila agensi itu mengatakan mereka mempunyai bukti gred A dan B berhubung penglibatan Mohamad Sabu dengan fahaman Syiah.

Kenyataan KDN mengenai hanya 1,500 rakyat Malaysia menjadi pengikut Syiah membuktikan fahaman itu bukan satu ancaman besar, tetapi digunakan untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada kenaikan kos kehidupan.

Apa bukti gred A, gred B KDN? Macam pembekal telur ayam yang ada gred A, gred B dan Omega 3.

Apabila KDN kata hanya 1,500 rakyat Malaysia di Selangor, Perak dan Johor menganut fahaman Syiah terbukti ia langsung tidak merbahaya kepada negara..

KDN yang seharusnya menjaga keselamatan negara kini sudah menjadi seperti “badan penglipur lara.”untuk menteri samseng zahid hamidi yang gemar menuduh tanpa bukti yang kukuh ...10 bukti yang dikemukakan KDN berhubung penglibatan Mat Sabu dengan fahaman Syiah bukannya bahan bukti tetapi cerita  rekaan  penglipur lara yang boleh menjadi lawak bodoh kepada rakyat .

Mereka mahu rakyat Malaysia terutama orang Melayu lupa kenaikan kos kehidupan seperti tol, minyak, gula dan banyak lagi.

Hari ini akhbar milik Umno, Utusan Malaysia melaporkan PAS sudah lama diresapi fahaman Syiah dan ramai di antara pemimpin mereka yang menganut fahaman berkenaan memegang jawatan penting dalam parti Islam itu di peringkat pusat dan akar umbi.

Akhbar berbahasa Melayu itu memetik sumber keselamatan yang memaklumkan, PAS mula diresapi Syiah selepas Revolusi Iran dan fahaman itu semakin bertapak kukuh dalam parti berkenaan kerana ramai kalangan lulusan Iran menyertai parti itu dan seterusnya terpilih menjadi pemimpin.

Sumber dan bukti KDN tidak dapat meyakinkan rakyat. Rakyat kini menunggu roadshow tentang Syiah KDN yang mereka anggap seperti ‘sarkis’.”

Seperti  kata  Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim membidas KDN yang mengatakan mempunyai bukti "gred A" mengaitkan Mohamad dengan fahaman Syiah tetapi gagal mengemukakan bukti kukuh.

"Ini yang saya tidak faham apa dia gred A, gred B ini? Kita tidak tahu dulu tidak ada, bulan lepas tidak dengar pula alih-alih ada gred A.

"Kalau betul kementerian mempunyai gred sedemikian, maka jelaskan kepada rakyat apa itu gred yang dikatakan," katanya.

Mohamad sebelum ini menafikan sekeras-kerasnya berfahaman Syiah, tetapi tidak menolak beliau mengagumi pemimpin besar Revolusi Iran Ayatollah Ruhullah Musawi al-Khomeini dan Setiausaha Agung Hezbollah, Sayyid Hassan Nasrallah

 

 

penyapu sial

 

 

KDN dan Menteri2 cap ayam - Gred telur busuk.

No comments:

Post a Comment