ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 September 2009

Alahai 1Malaysia 1 balai Polis di kelilingi pelacur.......apakah polis tu taik betina...!!!!!!!

Balai Chow Kit dikelilingi pelacur


Sebut saja nama Chow Kit di sini, ramai yang terbayang sebuah kawasan yang penuh sesak, kotor, banyak jenayah, penagih dadah, pondan mahupun pelacur.

Mengikut pengunjung Chow Kit, imej di kawasan itu masih kekal sedemikian dan yang berubah mungkin orang bersilih ganti dengan kini ia menjadi tumpuan warga asing.

Mereka yang jarang ke Chow Kit pula mungkin terpinga-pinga atau kebingungan apabila dikelilingi begitu ramai warga asing.

Bagaimanapun, satu keistimewaan di Chow Kit ialah harga barangan seperti barang dapur, pakaian dan barang tiruan yang dijual di sini amat murah.

Bukan setakat itu saja, khidmat pelacur atau pondan yang telah wujud berzaman juga kekal murah.

Berikutan masalah sosial dan jenayah keterlaluan di Chow Kit, kerajaan membina sebuah balai polis di situ yang beroperasi sejak 1 Ogos lalu dengan kekuatan 40 anggota polis yang diketuai seorang Inspektor.

Timbalan Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Supritendan Sulaiman Salleh berkata, dengan kewujudan balai itu ia diharap mampu memberi khidmat cegah jenayah kepada kira-kira 80,000 penduduk di situ.

Menurut beliau, balai itu belum dirasmikan dan majlis itu dijangka diadakan pada bulan ini.

"Disebabkan balai itu baru, hanya kes-kes jenayah tertentu yang ditumpukan buat masa ini terutama kes ragut manakala masalah pelacur akan diberi perhatian kemudian," kata beliau baru-baru ini.

mohdzaini.samsuhadi@kosmo.com.my


letak pulak polis yg taik betina,mmg sesuai....kah kah kah kah....
patut asik tak bertenaga mengejar penjenayah realtime...kena pakai sb bertongkat ali nampak gayanya...kah kah kah

No comments:

Post a Comment