ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 September 2009

kepala otak lembu punya menteri...kalau tak mau tentera terlibat politik...jangan kasi mengundi..berkecuali....jangan ada undi pos....bahlol...!!!

Parti Politik Tak Dibenar Berkempen Dalam Kem Tentera

Parti politik tidak dibenarkan berkempen dalam kem tentera kerana bentuk tugas anggota tentera bersifat keselamatan di tahap yang tinggi, kata Timbalan Menteri Pertahanan Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad.

"Rosak negara ini kalau askar ini diberi kebenaran untuk berparti politik. Kalau dia nak berpolitik lepas bersara, itu lainlah," katanya kepada pemberita di sini selepas menyampaikan sumbangan hari raya Yayasan Veteran Angkatan Tentera Malaysia (ATM) peringkat Negeri Sembilan kepada 234 penerima melalui skim bantuan kebajikan Jabatan Hal Ehwal Veteran ATM (JHEV).

Pada Khamis, Pemuda Pas mendesak agar parti itu dibenarkan berkempen di kem-kem tentera pada pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri Negeri Sembilan kawasan Bagan Pinang pada 11 Okt ini. Terdapat beberapa kem tentera dalam kawasan itu yang didiami ramai pengundi pos terdiri anggota tentera.

Abdul Latiff berkata anggota tentera dibenarkan mengundi pada pilihan raya kerana itu hak mereka di sisi perlembagaan negara.

"Negara kita sebuah negara demokrasi, bermakna anggota tentera bebas untuk mengundi. Sebab itu ada juga di kalangan mereka ini mengundi parti pembangkang. Jadi, apa pasal dia (pembangkang) nak takut.

"Adakah bila dia (tentera) mengundi parti pemerintah tak bagus, tapi kalau mengundi dia (pembangkang) bagus dan ini (baru) dikatakan satu pilihan raya yang adil?" katanya.

Abdul Latiff juga berkata Akta Veteran ATM kini di peringkat draf terakhir sebelum dibawa ke kabinet dan Parlimen untuk diluluskan.

Katanya undang-undang itu dirangka untuk membela nasib anggota tentera keseluruhannya.


penyapu sial


ini punya sial menteri dr merapu ini....parti pembangkang cuma berkempen bukan ajak askar berpolitik...kalau berpolitik bermakna bergiat aktif dan terlibat dgn kerja kerja parti poltik...mangkuk setan ni...takut sangat undi akan beralih kat pembangkang...tu yang mangkuk ni mempertahankan dengan pelbagai alasan tak munasabah....apalah banggang punya menteri ini...dengar ceramah pembangkang berkempen dan berparti politik kan lain bunyinya...kalau kata dia orang ni ada hak mengundi bermakna dia orang ada hak untuk mendengar ceramah kempen parti politik pembangkang...


"Negara kita sebuah negara demokrasi, bermakna anggota tentera bebas untuk mengundi. Sebab itu ada juga di kalangan mereka ini mengundi parti pembangkang. Jadi, apa pasal dia (pembangkang) nak takut.

sape yg takut...bahlol...!!!!....dah tau negara demokrasi...hah...bagi aje lah pembangkang berkempen....berkempen aje dengan dengar ceramah politik...bukan luak pun...tu baru hak dia orang pi mengundi....ini tidak bagi dia orang pi mengundi buta tuli aje....celik mata nampak dacing pembelit....roket dan bulan lansung tak boleh nampak...


atau ko orang barisan najis nak plan 1 malaysia kem askar undi 1 parti bahlol 1 malaysia.....jadi pembangkang tak boleh masuk kem...senang nak plan 1 orang undi untuk 1 malaysia kem askar....!!!!

No comments:

Post a Comment